הוא נתן שירות מאוד מקצועי, היה ממש נחמד, הסביר לי מה הוא עושה. מאוד אהבתי!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עודד גלעד, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 28/12/2022
תיאור השירות:
תיקון דליפה ושני ברזים בשירותים ובאמבטיה.
חוות דעת:
רוני היה אחלה ועשה עבודה טובה מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומית גרוס, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 05/08/2021
משוב: 06/06/2021
תיאור השירות:
החלפת ברז אמבטיה.
חוות דעת:
היה מאוד זריז, מקצועי ואמין. מאוד נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שגיא א. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 15/06/2021
תיאור השירות:
החלפת מספר ברזים בשירותים.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הגיע בזמן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריס יודוביץ, פרדס חנה-כרכור.
אשרור: 18/11/2020
משוב: 11/08/2020
תיאור השירות:
תיקן נזילה באסלה והחלפת צנרת ישנה בברז במטבח.
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רובי זאבי, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 08/09/2020
תיאור השירות:
תיקון דליפה בברז.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סלביק טרכטנרבג, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 06/04/2020
תיאור השירות:
החלפת ברז במטבח.
חוות דעת:
מגיע לו 10, פשוט מצוין! הזמנתי אותו, הכל היה בסדר, הוא הגיע בהתראה קצרה ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אולי גוטשל, קציר-חריש.
משוב: 10/02/2020
תיאור השירות:
אספקה והחלפת ברז במקלחת.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, עשה עבודה טובה ואני מרוצה בהחלט. המחיר היה הוגן והוא הגיע בזמן.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דניאל כהן, פרדס חנה-כרכור.
משוב: 05/06/2019
תיאור השירות:
החלפת ברז באמבטיה כולל החלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, שירות מעולה! היה איזה משהו שהוא הסתבך איתו, המים החמים באו עם צינור קצר מידי אז הוא תיקן את זה והחליף לי צינור. הוא היה הוגן מאוד מבחינת התשלום. היה מאוד נחמד ומאוד מקצועי. ממש אחלה של בן אדם :)
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
נמרוד ברק, גן השומרון.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת וברז בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא היה על הכייפק, עשה עבודה טובה במחיר טוב מאוד. עמד בזמנים ואני ממש מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.