פתיחת סתימה בביוב ותיקון נזילה בצינור אסלה שכלל פירוק האסלה והחלפת גומייה.
חוות דעת:
התיקון בוצע כמו שצריך, המחירים נראים לי סבירים ביחס למחירי השוק. נראה אמין, הגיע בזמן ויש עם מי לדבר, נחמד. מקווה שהתיקון יעמוד במבחן הזמן.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם דאון, כפר יונה.
משוב: 08/12/2020
תיאור השירות:
טיפול, שיפוץ ואיטום שרותים, אמבטיה וכיור. תיקון אסלות וניאגרות מונובלוק, נזילות בברזי ניל וצנרת, כולל החלפה. איבחון ותיקון נזילה בקיר מקלחון. החלפת חלקים שונים במערכת המים וההניקוז לביוב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הוא היה אלף אחוז. איפה שיש מים בבית, הוא טיפל. בחור זהב! היה מקצועי ונחמד, עמד בזמנים ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל צימרמן, בת חפר.
אשרור: 08/03/2016
משוב: 09/03/2015
תיאור השירות:
החלפת קופסת בקרה של ביוב במקלחון.
חוות דעת:
הוא היה יוצא מן הכלל ועבד בצורה מאוד מקצועית. הוא נתן לי הצעת מחיר מסודרת והתנהל בצורה מאורגת ללא התעכבויות. זאת הפעם הראשונה שאני מזמין בעל מקצוע ויוצא מרוצה, אני ממליץ עליו בחום הוא 10 ! :)
הוא היה נחמד והכל היה בסדר. עמד בזמנים ועשה עבודה מקצועית. המחיר היה קצת גבוה מהמצופה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.