היו לנו מים שהתחילו לעלות מהרצפה בקומת קרקע במטבח. לא רציתי לעשות משהו יותר מידי מסיבי כי לא היה טעם לעשות שיפוץ גדול אבל הוא היה ממש מעולה, לא יכולתי לבקש משהו יותר טוב מהשירות שהוא נתן לי. היה לו חשוב שקודם כל אבדוק בפוליסת ביטוח מבנה שלי, הוא ממש ישב וחיכה ועזר לי בעצמו אפילו. הוא פשוט נתן לי אחלה עצות, אמר לי לצלם כל דבר וזה ממש עזר לי אח"כ עם הביטוח, זה גם משהו שייאמר לזכותו. בנאדם מאוד נעים ומקסים, לקחתי אותו כי היה ראשון בדירוג, הופתעתי שהוא יכול היה להגיע בשישי בצהריים והוא הגיע ממש מעכשיו לעכשיו. בנוסף גם נתן לי המלצה אחר כך מבחינת הריצוף. באמת מעולה, המחיר היה טוב, הוא מקצועי מאוד והצליח לעשות את זה דיי מהר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דיאנה ל. חדרה.
אשרור: 08/08/2024
משוב: 17/10/2023
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל. רוני היה יוצא מהכלל, סובלני, נחמד, מסביר, הגיע למחרת.
אני מאוד מאוד מרוצה וממליצה עליו בחום!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יונתן ו. זכרון יעקב.
אשרור: 21/03/2021
משוב: 17/12/2019
תיאור השירות:
החלפת צנרת בדוד שמש.
חוות דעת:
השירות שלו היה מצוין, הוא בחור רציני, אחראי, הוא ווידא איתי טלפונית מה הבעיה טרם ההגעה כדי לדעת האם יוכל לתקן וזה דבר יפה מצידו לעשות ולא להגיע ולקחת תשלום על ביקור ללא תיקון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יורם דאון, כפר יונה.
משוב: 08/12/2020
תיאור השירות:
טיפול, שיפוץ ואיטום שרותים, אמבטיה וכיור. תיקון אסלות וניאגרות מונובלוק, נזילות בברזי ניל וצנרת, כולל החלפה. איבחון ותיקון נזילה בקיר מקלחון. החלפת חלקים שונים במערכת המים וההניקוז לביוב.
חוות דעת:
קיבלתי שירות מעולה! הוא היה אלף אחוז. איפה שיש מים בבית, הוא טיפל. בחור זהב! היה מקצועי ונחמד, עמד בזמנים ונתן מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורנה הכהן, כפר סבא.
משוב: 13/10/2019
תיאור השירות:
איתור נזילה בצנרת באמצעות מיכשור מיוחד, תיקון והחלפת הצנרת.
הייתה לנו הצפה באמבטיה, המים יצאו מהרצפה ולא הבנו למה. רוני הגיע ופתר את הבעיה יפה מאוד, הוא הסביר כל מה שעשה ואנחנו מרוצים מהשירות.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
הרצל פרי, אור עקיבא.
אשרור: 04/09/2018
משוב: 03/07/2018
תיאור השירות:
החלפת צנרת בדירה בקומה ראשונה.
חוות דעת:
הוא היה מעולה וממש מצוין! הכל הכי טוב שיש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יאן בלוך, בנימינה.
משוב: 22/10/2017
תיאור השירות:
החלפת הצנרת שמחברת בין הדירה והדוד.
חוות דעת:
היה סופר נחמד, הוא אחד האנשי מקצוע הכי נחמדים שיצא לי להיתקל בהם. מבחינת מקצועיות היה נראה מצויין.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לימור ש. חדרה.
משוב: 30/04/2017
תיאור השירות:
תיקון ניאגרת שירותים סמויה, שסתום דוד שמש, החלפת צנרת לא תקינה.
חוות דעת:
היה מצוין!
רוני איש מקצוע, נעים ואמין. הסביר את מהות הבעיה ואופן התיקון. מחיר הוגן לשירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל סטנהיל, בנימינה.
אשרור: 06/09/2016
משוב: 30/05/2016
תיאור השירות:
החלפת צנרת בשירותים.
חוות דעת:
השירות היה טוב מאוד! מבחינת זמנים הוא בא, בדק ומיד אמר שיתקן את זה. הוא הלך לקנות את החומרים ומיד חזר. התרשמתי שתיקן את הבעיה. היחס היה מאוד נחמד, הוא היה מאוד סימפטי. הגיע שוב ביום אחר כדי לעשות תיקון נוסף של צנרת בשירותים.
איכות
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1263 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.