מומלץ בפה מלא :) תותח אמיתי, אחד מבעלי המקצוע המקצועיים ביותר שיש לכם במידרג.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוגב ברנס, קדימה-צורן.
משוב: 26/02/2023
תיאור השירות:
בדיקה וייעוץ בנוגע ללחצן תקוע בניאגרה סמויה.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, הוא היה מספיק ישר כדי להגיד שהכל היה תקין בניאגרה, הראה לי איך לפרק ולהרכיב ולקח רק עלות ביקור.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
עומר א. קדימה-צורן.
משוב: 16/01/2023
חוות דעת:
היה פשוט 10!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
זיוה בר כם, כפר יונה.
אשרור: 13/10/2022
משוב: 12/08/2022
תיאור השירות:
טיפול בניאגרה סמויה בשירותים שכלל החלפת חלק.
חוות דעת:
היה מעולה, בסדר גמור והיה הגון במחיר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
שרה רונן, פרדסיה.
משוב: 24/08/2022
תיאור השירות:
איתור נזילה בקו ראשי וייעוץ להמשך טיפול.
חוות דעת:
הוא היה אדיב והגיע בזמן, הכל היה ממש מאה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גייק דה פז, כפר יונה.
משוב: 23/08/2022
תיאור השירות:
פתיחת סתימה באמבטיה.
חוות דעת:
הוא אמין, מקצועי והשאיר נקי. היה פיקס!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גילה טננבאום, פרדסיה.
משוב: 18/08/2022
תיאור השירות:
איתור נזילה ותיקון אסלה.
חוות דעת:
רוני היה מצוין, אדם מאוד מקצועי וסבלני. מייעץ, מסביר ולא דוחף דברים. מאוד יסודי ולדעתי המחיר סביר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינב יצחקי, קדימה-צורן.
משוב: 12/07/2022
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בנוגע לסתימה בכיור מטבח.
חוות דעת:
הוא עזר לי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
סם אושרוב, קדימה-צורן.
משוב: 10/06/2022
תיאור השירות:
בדיקת סתימה במטבח.
חוות דעת:
רוני מאוד מקצועי. ניסה לפתוח את הסתימה ללא הצלחה, אז הפנה אותנו לביטוח.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1257 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
הסמכה צילום תרמוגרפי
המכון הישראלי לעדים מומחים בביתי משפט
מנהלי מערכות אינסטלציה
מנהל מערכות אינסטלציה
אודות
רוני בכלל עסק בתחום התעופה, והוא גם בוגר בית הספר לתעופה. אבל כשהבין שיש לו רקע טכני טוב ושאינסטלציה זו האהבה האמיתית – הוא החליט להקדיש את עצמו ללימודים בתחום.
"בשבילי הלקוח במקום הראשון. אני לא מוכן לעשות חצי עבודה, או שאני עושה או שלא. ככה יוצא שכמעט כל לקוח משאיר לי חיוך על הפנים".
חוץ מלעסוק באינסטלציה, יש לרוני גם תעודה של עד מומחה ובורר בבתי משפט, ובזמן הפנוי שעוד נשאר לו הוא גם מדריך טיולי ג'יפים.
הוא מעיד על עצמו שהוא פרפקציוניסט, ולא מוכן לוותר עד שהוא ימצא את הפיתרון לתקלה. ולגבי השאיפות לעתיד? "אני כמובן רוצה להישאר בתחום האינסטלציה, ורק להיות בריא ומאושר."
רוני עוסק בתחום האינסטלציה כבר 15 שנה, והוא הבעלים של עסק שמתמחה בכל סוגי עבודות האינסטלציה.
"אני אוהב את העבודה ואוהב הכל בה", הוא מספר, "אני אוהב את הסיפוק מלהוציא לקוחות מרוצים ואת האתגר שיש בעבודה. כל הזמן לומדים משהו חדש, זה תחום שהוא מאוד מתפתח."
תחומי ההתמחות:
:: איתור נזילות באמצעות מכשור
:: פתיחת סתימות
:: החלפת צנרת
:: תיקוני אינסטלציה
:: תיקון מקלחון
רוני מתמחים בתיקוני אינסטלציה ואיתור נזילות, ועל כל עבודה תקבלו אחריות לשנה.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.