הוא היה בסדר, נעזרתי בו לדירה שאני משכיר. לדעתי המחיר שגבה היה סבבה, ההתייחסות שלו היתה גם סבבה. מבחינת הזמנים קבעתי איתו יום ספציפי והוא הגיע רק למחרת. בסוף השירות הוא התחיל לספר לשוכרים שלי שיש להחליף את המזגן מפני שהוא ישן, מאז השוכרים לא מרפים בעניין, הוא עשה נזק מבחינתי.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
6
יחס
8
6
כללי
מירה ב. ראשון לציון.
משוב: 09/06/2022
תיאור השירות:
תיקון נזילת מזגן 3.5 כ"ס.
חוות דעת:
היה בסדר גמור.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
אליס מנור, ראשון לציון.
אשרור: 21/09/2020
משוב: 22/07/2020
חוות דעת:
היה ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסף ויניגנר, ראשון לציון.
אשרור: 29/07/2016
משוב: 17/09/2015
תיאור השירות:
החלפת צינור ניקוז שגרם לרטיבות בקיר.
חוות דעת:
כמעט ואין לי מילים כדי לתאר עד כמה טובה הייתה החוויה שלנו עם דורי ועד כמה הוא הותיר עלינו רושם חיובי. גם אני וגם זוגתי פשוט הוקסמנו מהאיש ומהרוח החיובית שהוא הביא עמו. מבחינה מקצועית מדובר במקצוען אמיתי שהתמודד היטב עם בעיה לא פשוטה ובתנאים קשים (טכנאי אחר שהיה אצלי קודם לא הצליח לטפל בבעיה). חשוב גם לציין את המסירות הרבה של האיש ואת מידת ההשקעה שלו כדי לספק לנו פתרון לבעיה. זה לחלוטין לא מובן מאליו בעולם שבו אנו נתקלים לעתים בבעלי מקצוע חפיפניקים שרק מחפשים לגמור מהר את העבודה ולקחת כסף. ואם כבר מדברים על כסף אז גם המחיר היה מצוין!! אין לי ספק שאשתמש שוב בשירותיו אם אצטרך ואמליץ עליו לחבריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אירית אלטבוים, תל אביב.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
תיקון צינור ניקוז שנפל וסתימת החור החיצוני.
חוות דעת:
היה מקסים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור כ. תל אביב.
משוב: 14/05/2025
תיאור השירות:
החלפת חוטים שרופים במזגן.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל קושנר, פתח תקווה.
משוב: 13/05/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה ממזגן רגיל.
חוות דעת:
היה צריך לפתוח את הקיר כדי לתקן. היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1720 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
טכנאי מיזוג אויר וקירור דרג 1
אודות
דורי נשוי באושר ואב לשלושה ילדים. כשהוא לא מתקן מזגנים הוא לומד תורה, שזה, כך הוא מעיד, התחביב הגדול שלו.
גם אחרי שנים במקצוע דורי לא ממצה ואם תשאלו אותו איפה הוא יהיה עוד 10 שנים הוא יגיד שהוא עדיין יעסוק במיזוג. "זה המקצוע שלי וכל עוד אני אוכל אני אמשך בו".
דורי מציין שהוא מוצא המון סיפוק בעבודה; הוא נהנה ממציאת הפיתרונות - כשהוא נתקל בתקלות קשות שהוא מצליח לתקן הוא מרוצה. אבל הסיפוק הכי גדול שהוא מקבל זה מהאינטראקציה עם לקוחות.
"פעם אחת ביצעתי עבודה בתל אביב. הגעתי לבנאדם מבוגר שהיה מוגבל ומרותק למיטה. בדקתי את המזגן ומצאתי את התקלה, הוא חייך אליי ואישר לי לבצע את התיקון. לא הבנתי למה הוא חייך אליי אבל תיקנתי. אחרי שהוא שילם הוא סיפר שהוא בעצמו עסק המון שנים בתיקון מזגנים, וזיהה את התקלה, אבל בגלל המוגבלות לא יכל לתקן אותה. הוא הזמין שלושה טכנאים שונים שלא פתרו לו את התקלה נכון. בגלל זה הוא חייך אליי, זה נתן לי סיפוק גדול".
דורי התחיל לעסוק בתיקון מזגנים במהלך השירות הצבאי ומאז הבין שזה הייעוד שלו בחיים. שנתיים אחרי השחרור הוא כבר החליט להיות עצמאי והקים את העסקשכבר 26 שנה מספקת שירותי תיקונים למזגנים.
דורי לא מתעייף לרגע ונהנה מן העבודה. "אני נהנה לקום כל בוקר לעבודה ומודה לקדוש ברוך הוא על זה שנתן לי המקצוע הזה", אומר דורי. "אני אוהב את הדבר שנקרא יצירה, תיקון, להפוך דבר מקולקל לשמיש - זה אתגר שמצריך חשיבה".
תחומי ההתמחות:
:: תיקוני מזגנים
:: תיקוני מזגנים עיליים
:: תיקון מזן מיני מרכזי
:: תיקון מזגנים מרכזיים
:: תיקון מזגנים מפוצלים
דורי מעיד על עצמו שהוא אדם ישר ודבק במטרה שלשמה הוא הגיע, וישתדל תמיד לתת מחירים הוגנים. גם כשהוא מגיע לתקן במסגרת האחריות הוא מתייחס לתיקון בכובד ראש.
דורי מתמחה בתיקון כל סוגי המזגנים, ועל העבודה תקבלו אחריות בין חצי שנה לשנה, תלוי בסוג העבודה. האחריות כוללת את החלקים התקולים ואת עבודת התיקון.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.