היה מצוין! צורי הגיע במהירות (למרות שהוא סיים את יום העבודה) בדק ומצא את התקלה במהירות, לצערי השעה הייתה מאוחרת ולכן חנות החלפים הייתה סגורה. למחרת על הבוקר צורי הביא כרטיס חדש והרכיב אותו במהירות המקרר חזר לחיים. צורי היה מאוד מקצועי ואדיב. תודה רבה צורי!!!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שרה ג. ראשון לציון.
משוב: 20/11/2016
תיאור השירות:
החלפת חלק במנוע של מכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה מצוין לגמרי. הוא בא בזמן. הוא דייק בזמנים. הוא עשה את העבודה מהר. וגם הביא המלצות איך להימנע עוד פעם מהתקלה הזאת. הוא הביא גם אחריות ודאג לומר לנו שנתקשר לכל בעיה ושנשמור את הטלפון שלו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי רנדלר, ראשון לציון.
משוב: 03/05/2016
תיאור השירות:
החלפת מחזיר מים במכונת כביסה.
חוות דעת:
הוא היה סבבה לגמרי. הוא נחמד ושירותי.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צפריר הדר, רחובות.
אשרור: 01/11/2016
משוב: 15/08/2016
תיאור השירות:
תיקון של תנור אפיה מחברת אלקטרה ומדיח מחברת אלקטרולוקס.
חוות דעת:
הוא היה מעולה. הוא היה נחמד מאוד, הגיע בזמן שהוא קבע איתי, היה נעים, הסביר ועבד יפה. ממש על הכיפאק.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראלה ואורי דגן, מכבים-רעות.
אשרור: 17/09/2015
משוב: 05/07/2015
חוות דעת:
היה ממש טוב!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ישראלה ואורי ד. מכבים-רעות.
אשרור: 11/11/2014
משוב: 07/09/2014
תיאור השירות:
החלפת חלק במקרר של חברת ווסטליין.
חוות דעת:
הוא אדם נחמד מאוד, מקסים וזמין. הוא השתדל להגיע כמה שיותר מהר, היה חביב ונראה לי שלקח מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 06/10/2020
תיאור השירות:
תיקון מאוורר של מקרר מחברת LG.
חוות דעת:
השירות היה בסדר, הוא היה מהיר ותיקן את התקלה. אך בעיניי המחיר היה גבוה.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
8
8
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 7 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מוצרי חשמל רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני מכשירי חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
שאלות ותשובות עם צורי
סינון לפי: 7 חוות דעת מקהילת עובדי נס
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.