היה מעולה, אין לי מילה רעה! באתי עם דליפת גז למזגן, נאסר עבד על הרכב, אומנם לא הצליח לאתר את הדליפה אך היה הוגן ולא חייב אותי כלל עבור הבדיקה
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמית אביב, עתלית.
משוב: 28/06/2022
תיאור השירות:
טיפול לרכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
הוא היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אביטל ז. עתלית.
אשרור: 19/05/2021
משוב: 18/02/2021
תיאור השירות:
טיפול תקופתי ותיקון מוט הילוכים ונוריות בקרה ברכב מסוג אופל קורסה.
חוות דעת:
הוא היה מקסים, מאד נחמד, שירותי, סבבה לגמרי ונראה מאד מקצוען.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אושר הר, עתלית.
משוב: 05/05/2019
תיאור השירות:
טיפול 15,000 שכלל החלפת שמנים, מסננים וצירייה ברכב מסוג פולקסווגן גולף.
חוות דעת:
השירות היה בסדר גמור, העבודה לקחה קצת זמן, מבחינת שירות הוא היה מצוין. היה הוגן ואמין, הראה לי מה הוא מחליף מה טוב ומה לא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
קים מגרם, עתלית.
משוב: 13/02/2019
תיאור השירות:
החלפת רצועת אביזרים.
חוות דעת:
יש לו אחלה מוסך. הוא בן אדם טוב. טיפל בי מעולה ותוך רבע שעה כבר הייתי בחוץ, תותח על.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך עיטם, עופר.
אשרור: 19/12/2017
משוב: 19/09/2017
תיאור השירות:
החלפת פנס אחורי ברכב סקודה שנת 2012.
חוות דעת:
הוא היה מצויין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ברוך עיטם, עופר.
אשרור: 24/10/2017
משוב: 19/05/2017
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף ברכב מסוג סקודה.
חוות דעת:
היה מצוין! השירות שלו היה מעולה והמחיר סביר. הוא הסביר לי בדיוק מה הוא עושה, החליף רק מה שצריך והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ג. עתלית.
משוב: 18/01/2016
תיאור השירות:
טיפול 120 אלף ברכב סקודה אוקטביה, 12'. הטיפול כלל החלפת פילטרים, שמנים ובדיקות שונות.
חוות דעת:
הכל עשר, באמת, הרבה זמן לא נתקלתי בדבר כזה. טיפול טוב ומקצועי, הסביר כל דבר.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא מירוביץ, קרית ביאליק.
אשרור: 11/05/2025
משוב: 09/02/2025
תיאור השירות:
טיפול תקופתי, שירות עבור רפידות ברקס, רצועת מנוע והכנה לטסט.
חוות דעת:
נאסר בחור טוב, מסביר ומראה כל תקלה ובעיה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
איל ל. פרדס חנה-כרכור.
משוב: 04/05/2025
תיאור השירות:
טיפול תקופתי.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1132 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
שאלות ותשובות עם נאסר
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.