טיפול קילומטראז' והחלפת רצועת טיימינג ברכב מסוג אאודי A3 2016.
חוות דעת:
אני מרוצה מהכול! השירות, הזמינות והמקצועיות. לדעתי המחיר הגון.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לידיה צ. ירושלים.
אשרור: 21/07/2021
משוב: 21/03/2021
תיאור השירות:
טיפול שגרתי לרכב של חברת אוודי שכלל החלפת שמנים.
חוות דעת:
הוא היה טוב מאוד, השירות היה אדיב, המקום היה נקי, מסודר וגם המחיר היה הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
באסל ספורי, קרית אתא.
אשרור: 05/11/2020
משוב: 07/07/2020
תיאור השירות:
טיפול לרכב אאודי.
חוות דעת:
הכל היה מעולה! התנהגות, עמידה בזמנים והמחיר היה הוגן, הייתי מרוצה מהעבודה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יחיאל קורץ, חיפה.
משוב: 17/03/2019
תיאור השירות:
טיפול 30,000 באאודי Q2.
חוות דעת:
היה מעולה! אדם נעים מאד שנותן שירות מעולה במחירים סבירים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יחיאל קורץ, חיפה.
משוב: 03/09/2018
תיאור השירות:
טיפול 15 אלף לרכב מסוג אאודי כולל החלפת שמן ופילטר שמן.
חוות דעת:
הייתי נותן לו עשר בהכל. היה בסדר גמור במחיר, בשירות, בזמינות ובהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דימה ג, חיפה.
משוב: 20/08/2017
תיאור השירות:
החלפת טרמוסטט ברכב אאודי.
חוות דעת:
היה מעולה! כרגע הכל עובד טוב ואני מאוד מרוצה מהשירות שקיבלתי. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס יניב, חיפה.
אשרור: 30/09/2014
משוב: 26/06/2014
תיאור השירות:
תיקון תקלת check engine שאותרה במחשב של רכב מסוג אאודי שנת 2008.
חוות דעת:
הוא הוכיח את עצמו כבעל מקצוע מעולה. הבן אדם מסור מאד, בעל ידע נרחב ואיש נעים הליכות. זכיתי להכיר בעלי מקצוע מכל הסוגים ועלי לציין, לצערי כמובן, שמוסכים של היבואן הם, במקרה של מכוניות אאודי, לא מצליחים להתמודד עם תקלות תלויות מחשב ואז צריך את המזל להיתקל באדם כמו סאמר, בנו של נאסר, שבאמת מבין עניין. אחרת, יש מצב שמי שמשלם את ה"שכר הלימוד" של המכונאי הוא הלקוח וזה עלול להגיע לסכומים ניכרים. לכן, לפגוש מוסכניקים שהם גם בעלי מקצוע וגם דורשים שכר הוגן, זו ממש מציאה אמתית. מומלץ בכל לב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 01/12/2024
משוב: 01/08/2024
תיאור השירות:
שטיפת מנוע מתחת לאאודי Q5.
חוות דעת:
מושלם! הייתי צריך בדחיפות שטיפת מנוע מתחת לרכב. התקשרתי למוסך ונאסר הסביר לי איך להגיע. ההסבר היה מהיר וברור, הגעתי למוסך נקי שקט. התקבלתי תוך דקה מהרגע שהגעתי. ניקוי מהיר ויסודי, מחיר הגון. ״מושלם״, תודה לך נאסר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1136 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמוסך רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של טיפולים ותיקונים לרכבים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
DIPLOMA
הסמכה משנת 1974
העסק הנבחר משנת 1996
דיאגנוסטיקה למערכות הרכב
קידום הבטיחות והבריאות במקומות העבודה
DIPLOMA - תעודת אומן - אוטוטק
אודות
עולם הרכב עניין את נאסר מאז ומתמיד, ואפשר למצוא אצלו עד היום כמה רכבי אספנות שהוא אוהב, אז הוא החליט להפוך את זה למקצוע ופנה לתחום המוסכים.
הוא נשוי ואב לשניים, וכבר עובד על הכשרת דור העתיד – את בנו הוא מלמד את כל סודות המקצוע. כשהוא לא במוסך תמצאו אותו מתנדב במשטרה, במועצה האזורית ובמתנ"סים, ואם כבר נשאר לו זמן פנוי הוא ינצל אותו בים.
"אני משתדל להתחבר ללקוחות", הוא אומר. "העיקר זה לא לקחת עבודה ולעשות כמה שיותר, חשוב לי להרגיש בנוח עם האנשים שאני עובד איתם, והפרנסה מגיעה מפה לאוזן ובזכות המלצות "
הוא מספר על לקוח שזכור לו במיוחד. "היה לי לקוח שהיה לו רעש מהרכב ובמוסך המורשה לא מצאו את הבעיה וגם ביקשו ממנו סכום גבוה לאיתור התקלה. כשהוא הגיע אליי יצאתי איתו לנסיעת מבחן, שמעתי את הרעש ואמרתי לו- "שב כאן, תשתה קפה, אני כבר משחרר אותך". הלקוח לא הבין ושאל אותי אם אני לא מוכן לתקן לו את הרכב, אבל אמרתי לו שיחכה רגע. מסתבר שהבעיה הייתה בסך הכל חיזוק של בורג. הוא היה ממש מופתע ועד היום הוא נשאר לקוח שלי, ושנינו לא שוכחים את הסיפור הזה."
ומה לגבי השאיפות לעתיד? " דבר אחד אני רוצה- שהבן שלי ימשיך את דרכי כמו שלימדתי אותו וחינכתי אותו: לתת שירות טוב, לעשות את המאה אחוז, ולהוציא את הלקוח מרוצה."
נאסר עוסק בתחום המוסכים כבר למעלה מ-20 שנה ומנהל את המוסך שלו ביד רמה. המוסך מהווה מרכז שירות לכלל סוגי הרכבים.
"לתחום המוסכים יש סטיגמה של אי אמינות, יש פחד של הלקוח מול המוסך או מול אנשי המקצוע שאולי ירמו אותו", הוא אומר. "כאן במוסך אנחנו מראים ללקוחות את הכל ומציגים תמונה ברורה. גם כשאני אומר ללקוח מה היתה התקלה אני מסביר לו בדיוק ומראה לו מה החלפתי, וגם מה ההבדל בין החלק הישן לחלק החדש. אני מסביר לו עד שהוא מצליח להבין."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון וטיפול בכל סוגי הרכבים
:: הכנה לטסט
:: שינוע לטסט
:: הכנת הרכב לחורף
:: הכנת רכב לקיץ
:: בדיקות דיאגנוסטיקה
:: איתור תקלות אלקטרוניות ברכב
"הכי חשוב לי לראות את הלקוח יוצא שמח ומרוצה, ובהרגשה שהוא באמת קיבל את המקסימום שהוא יכל לקבל."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.