הכל היה טוב מאד, שירותי וסידר את הבעיה מיידית. הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שי ו. באר שבע.
משוב: 28/01/2020
תיאור השירות:
תיקון קצר בדוד.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! מקצועי, אדיב, מחיר הוגן ושירות מכל הלב. נדיר למצוא אנשים כאלה! הגיע לתקן קצר בדוד, ראה את הילדים הקטנים שלי ולא רצה בהתחלה לקחת כסף.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מור חננוביץ, באר שבע.
משוב: 07/12/2018
תיאור השירות:
הכוונה טלפונית לטיפול בקצר.
חוות דעת:
נעזרתי בהרצל ובנו שהסבירו לי איפה לחפש בארון חשמל ואיך לפתור את הבעיה. הם היו מאוד אדיבים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי סוויסה, באר שבע.
משוב: 27/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מתגים והתקנת נקודת חשמל.
חוות דעת:
השירות היה עם הרבה סבלנות. הוא קשוב, לבבי ונותן טיפים לחיים בין לבין. הוא עושה הכל לשביעות רצון הלקוח ואם אצטרך אזמין אותו שוב.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 1 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 23/10/2025
תיאור השירות:
החלפת שקעים וחוטים עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
תודה להרצל שהגיע לעזור ותיקן את כל השקעים, היא הייתה מרוצה מאוד והכל היה עשר!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שעה אחת נתרמה
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
ריקרדו רטיק, אשדוד.
משוב: 22/10/2025
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דני זיג, אשדוד.
משוב: 20/10/2025
תיאור השירות:
התקנת עמדת טעינה לרכב חשמלי מקומה שניה לחניה פרטית.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניאל גולדנר, בת ים.
משוב: 16/10/2025
תיאור השירות:
הזזת נקודות וחציבת נקודות חדשות.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל ל. תל אביב.
משוב: 09/10/2025
חוות דעת:
היה שירות טוב ואיכותי.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 967 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.