היה בסדר גמור והשירות מצוין! בעל מקצוע אדיב, מנוסה, בדק את החשמל בבניין ביסודיות ואף ביקש מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בוריסלב צ׳רנילובסקי, רחובות.
משוב: 03/03/2021
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי הארקה בבית.
חוות דעת:
הרצל הסביר לי דברים שלא ידעתי ובהחלט עזר לי. הוא היה אחלה, באמת השקיע בי למרות שלא שילמתי לו. הוא היה איתי בטלפון 10 דקות והסביר לי מה נכון לעשות. אני בהחלט נותן לו פידבק חיובי.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי ויינר, נס ציונה.
אשרור: 30/12/2020
משוב: 29/10/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי תקלה בחשמל בקומה התחתונה של הבית.
חוות דעת:
לא היה לי חשמל בקומה התחתונה, הרצל הדריך אותי מה לעשות כדי למצוא את המקור לבעיה ולנטרל אותה וזה עזר לפתור את התקלה. היה מאוד נחמד ושירותי למרות שהיה עסוק ועזר לי בתיקון בלי להגיע ולא לקחת כסף. היה על הכייפאק.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
איל מלמד, נס ציונה.
משוב: 27/02/2020
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני בעקבות קצר בחשמל.
חוות דעת:
הוא היה מאוד אדיב, עזר לי לפתור את הבעיה :)
איכות
10
יחס
10
10
כללי
טל רגב, רחובות.
משוב: 18/03/2019
תיאור השירות:
יעוץ טלפוני לגבי בעיה במפסק של הדוד שמש.
חוות דעת:
התקשרתי אליו ביום שישי ודרך הטלפון הוא הסביר לי בצורה מעולה מה לעשות. הוא נשאר איתי על הקו הרבה זמן ועשה עבודה מעולה דרך הטלפון! הבעיה נפתרה ואני מרוצה!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
נתנאל פלזמן, רחובות.
משוב: 27/02/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני לגבי הפסקות חשמל וקצרים בדירה.
חוות דעת:
הוא היה ענק, מדהים, אחד מהאנשים היותר טובים ש"פגשתי" בטלפון. הוא נתן לי ייעוץ טלפוני אחד לאחד ועזר לי לפתור את הסיפור צ'יק צ'ק. הוא כיוון אותי בדיוק מה לעשות ואיך להתנהג וזה פתר את הבעיה. הוא פגע בול בכל הסבר שלו. הוא באמת יצא אלוף. מיליון אני מביא לו, לא עשר! הוא גם התקשר יום למחרת לבדוק שהכל טוב ושהכל הסתדר ועוד, הוא ענה ועזר לי בשעה יחסית מאוחרת, נתן מענה מיידי והיה מקצועי חבל על הזמן. כל דבר שאני אצטרך בנושא חשמל אני ישר אתקשר אליו ואני ממליץ עליו גם לכולם. בתכנית יצאת צדיק של חיים הכט הוא היה לוקח מקום ראשון בכל העולם. כדאי לאנשים שיהיה להם בעיות חשמל כדי שיראו איזה בעל מקצוע מושלם הוא!
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אורי ברוקשטיין, רחובות.
משוב: 22/01/2019
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
התקשרתי להרצל ביום שבת כי כל החשמל בבית נפל והמפסקים היו למעלה. הוא הסביר לי מה אני צריך לבדוק בשביל להבין מה הבעיה והבנו שהבעיה הייתה בנתיך הראשי. הוא היה ממש נחמד ועזר לי מאוד.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
אביה בכלר, רחובות.
משוב: 09/01/2019
תיאור השירות:
התקנת 4 גופי תאורה, מציאת פתרון לשקע חשמל במיקרוגל ומתן יעוץ לגבי קצר חשמלי.
חוות דעת:
היה מקסים. הבן שלו הגיע והיה נעים ונחמד מאד, הגיע יום אחרי הקריאה, הוא הסביר הכל לאורך כל התהליך, שזה חשוב לי מאד ולקח מחיר היה סביר. בהחלט אקח אותו בעתיד אם נצטרך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איילת דורון, נס ציונה.
אשרור: 06/12/2018
משוב: 02/10/2018
תיאור השירות:
החלפת ספוטים ויעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מאוד נחמד, אני מאוד מרוצה מהעזרה הטלפונית, הרצל הגיע בזמן, דייקן והיה אמין, עשה את עבודתו במהירות ובמקצועיות והמחיר היה הוגן. ממליצה בחום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.