הרצל הגיע בדיוק בזמן שקבענו, הוא בעל גישה עניינית ומקצועית, מסביר פנים ומאוד אדיב. יש כתובת אמינה בעת הצורך והמלצתי עליו למכריי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפית ונטורה, רחובות.
משוב: 09/06/2022
תיאור השירות:
ייעוץ ובדיקה של הארקה ראשית בבניין מגורים משותף.
חוות דעת:
היה בסדר גמור והשירות מצוין! בעל מקצוע אדיב, מנוסה, בדק את החשמל בבניין ביסודיות ואף ביקש מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לב ח. אשקלון.
משוב: 25/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת תקינות הארקה תקופתית בדירה פרטית.
חוות דעת:
ממליץ מאד, רמת מקצועיות גבוה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שחר כהן, חולון.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת הארקה לבניין.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי מסורי, רעננה.
אשרור: 31/05/2023
משוב: 28/02/2023
תיאור השירות:
החלפת פלנץ׳ ותרמוסטט, בדיקת הארקה לכבל דוד וסידור
מפסק.
חוות דעת:
מומלץ בחום! מקצועי, אנושי ובעל תודעת שירות שחסרה ללא מעט נותני שירות. מחיר הוגן, הרצל וגבי יישר כוח!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דניס לברוב, חולון.
משוב: 22/04/2021
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בבניין.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, מדהים, אין דברים כאלה! הוא בא בזמן כפי שקבענו, עשה עבודה מצוינת ובאמת אין לי שום טענה לגביו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ר. ז. בת ים.
משוב: 11/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בדירה.
חוות דעת:
הוא רציני ומקצועי מאוד ונתן שירות טוב. בעיניי המחיר היה קצת יקר.
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
8
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
אשרור: 24/04/2023
משוב: 23/02/2023
תיאור השירות:
בדיקת הארקה בכל הבית.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 01/01/2020
תיאור השירות:
בדיקת הארקה.
חוות דעת:
היה שירות טוב, הוא לא עזב עד שהייתי מרוצה, עמד בזמנים ויחס טוב.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.