היה מעולה! חשמלאי שעבד אצלי לפני הרצל אמר שצריך להחליף את לוח החשמל ושלח הצעת מחיר ׳מפוצצת׳. הזמנתי את הרצל להצעת מחיר נוספת. בדק את לוח החשמל ואמר שמצבו טוב ואין צורך להחליפו
החלפת פיוז בלוח חשמל כדי לחלק עומס ובדיקת הלוח ותקינותו.
חוות דעת:
השירות שלו היה מעל המצופה. הוא היה אדיב מאוד והתקשר אחר כך כדי לבדוק שהכל תקין. גם במהלך העבודה וגם אחרי היה אכפתי. עשה בדיקה יסודית בלוח חשמל כדי לראות שהכל תקין, המחיר הוגן בעיני ועשה עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלום מזרחי, נס ציונה.
משוב: 24/09/2019
תיאור השירות:
בדיקה של לוח חשמל.
חוות דעת:
לא הייתי מולו בזמן העבודה אבל הבנתי שהוא היה מעולה ועשה עבודה טובה אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מריה מ, רחובות.
אשרור: 29/05/2019
משוב: 28/04/2019
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד ובדיקת לוח חשמל שכללה תיקונים קטנים.
חוות דעת:
היה מצוין ואני מרוצה מהשירות. המחיר היה נראה לי יקר אבל לא עשיתי השוואת מחירים.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
איקו רושו, הרצליה.
משוב: 29/05/2025
תיאור השירות:
בדיקת שני לוחות חשמל.
חוות דעת:
הוא היה סבבה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מזל סורוזון, בת ים.
משוב: 08/12/2024
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל ראשי ואיתור תקלה במקרר.
חוות דעת:
היה עשר, הוא עשה בדיקה בבית של כל החשמל ואיתר את התקלה. אדם ישר, הגון ומקצועי, ממש עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 24/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת קצר חשמלי והחלפת חוטים בארון חשמל עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הרצל ביצע עבודה יחד עם הבן שלו בבית הקשישה, הם הגיעו במהירות ועזרו להם ככל יכולתם. הייתה שם בעיה קשה כי הבית מאוד ישן והם ניסו לעשות כמה שניתן אך לא הכל היה ניתן לתקן כי היו דברים שלא קשורים לתחומם. כנראה שהיה שם דוד שדלף אז הם ייעצו לה מה לעשות והחליפו לה מספר דברים שבינתיים יעזרו. היא מודה להם מאוד על העזרה וההשקעה.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
82 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
לירן בן שטרית, אשדוד.
משוב: 16/07/2023
תיאור השירות:
חיזוק מפסקים ובדיקת לוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין ואחלה! בא לפני הזמן, היה נראה הוגן והוא מקצוען מקסימום!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אפרת אהרון, ראשון לציון.
משוב: 11/05/2022
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בדירה בעקבות תשלומי חשמל גבוהים ובדיקת בטיחות ללוח חשמל.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל! שירות אדיב, נעים, סבלני, אמפטי! ממליצה מאוד! הרצל והבן שלו בעיקר חסכו לנו המון כסף. המונה חשמל שלנו רץ למרות שלא צרכנו כמות חשמל גבוהה והוא והבן המקצועי שלו עלו על הבעיה ( היו צרכנים נוספים למונה חשמל שלנו).
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מארק מיש, אשקלון.
אשרור: 24/04/2022
משוב: 20/02/2022
תיאור השירות:
בדיקת לוח חשמל תלת פאזי והחלפת מאמ"ת 16 אמפר.
חוות דעת:
הרצל היה מאה אחוז. הוא נתן שירות מאד מקצועי ובא מהרגע להרגע. הוא עשה את העבודה במקצועיות ודיוק. הוא היה נחמד קשוב ואדיב. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.