שירות בסדר גמור. הוא בא עם הבן שלו והם הגיעו בזמן, היו מאוד נחמדים ועבדו טוב. זאת הייתה תקלה רצינית, לקח להם זמן לעלות על התקלה אבל ראיתי שהם עובדים נכון. המחיר היה יקר לדעתי אבל הם היו חצי יום אז נראה לי שהמחיר היה הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסי גינסברג, רחובות.
משוב: 27/08/2023
תיאור השירות:
בדיקה והחלפה לקו תלת פאזי ופיזור צרכנים.
חוות דעת:
היה נהדר, הגיע עם בנו גבי. בדקו הכל וסידרו בצורה טובה ביותר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יערה אונגר, רחובות.
משוב: 26/01/2020
תיאור השירות:
החלפת נתיך תלת פאזי בארון חשמל.
חוות דעת:
היה על הכיפאק! הגיע מהיום להיום תוך שעתיים, עשה עבודה מקצועית, היה מאוד נחמד, שירותי ואפילו ניקה אחריו! על הדרך גם בדק את כל השקעים בבית.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רן ר. רחובות.
משוב: 28/08/2018
תיאור השירות:
הגדלת חיבור לתלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה טוב ועשה רושם טוב. הוא היה נחמד ומקצועי, הסביר הכל נתן מענה לכל שאלה. גם מבחינת זמנים היה מצוין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ראובן שביט, רחובות.
משוב: 22/08/2018
תיאור השירות:
החלפת מפסק ראשי תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה טוב וממש בסדר! לפי מה שבדקתי המחיר נראה קצת גבוה לדעתי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
בר כהן, גן יבנה.
משוב: 01/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת היתכנות למעבר לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אטילה דימני, גדרה.
משוב: 18/01/2024
תיאור השירות:
החלפת כבל תלת פאזי שהבידוד שלו נהרס.
חוות דעת:
השירות יוצא מן הכלל טוב, נעים, זמינות ודיוק מדהימים. עבודה מאוד מקצועית, בתנאים מורכבים.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסי אשכנזי, אשדוד.
משוב: 08/01/2024
תיאור השירות:
החלפת שני מפסקים בארון חשמל במערכת תלת פאזית.
חוות דעת:
היה בסדר גמור, מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
צביקה חכים, ראשון לציון.
משוב: 21/12/2023
תיאור השירות:
התקנת קו בלוח חשמל תלת פאזי.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, הגון, ישר ועמד בלוח זמנים כמו שהוא קבע.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.