הוא עשה עבודה טובה והגיע בדיוק בזמן. שלח וואצאפ תזכורת והיה מאוד מקצועי. הפינישים לא היו מושלמים אבל סך הכל העבודה יפה מאוד. בחור מאוד חביב.
איכות
9
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סהר דורי, ראשון לציון.
אשרור: 24/05/2024
משוב: 08/02/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק פקט למזגן והחלפת החוט של המזגן לתקני עקב התקנה לקויה של מתקין המזגן המקורי.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גבריאל אוחנה, גדרה.
אשרור: 10/09/2023
משוב: 12/07/2023
תיאור השירות:
התקנת שני שקעי מזגנים.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרויקט שעה טובה
הרצל התחייב לתרום לקהילה עד 2 שעות עבודה בכל חודש, למען נזקקים במסגרת פרויקט "שעה טובה" של אתר מידרג.
ביאנקה יואל, ירושלים.
משוב: 08/01/2023
תיאור השירות:
התקנת נקודת חשמל, אספקה והתקנה של תנור חימום ו2 גופי תאורה במקלחת וסידור כבל למזגן עבור קשישה בהתנדבות.
חוות דעת:
הרצל מקסים, הרכיב את התנור בסבלנות ובמקצועיות, אין לי מילים, לא פגשתי אדם כזה אצילי. כל הכבוד לו! הציע לנו עוד עזרה ופתח את הלב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
680 ₪
חלקים וחומרים נתרמו על ידי חברת בנק לאומי .
2.0 שעות נתרמו
על ידי הרצל
שירות זה נעשה עבור עמותת כן לזקן.
יצחק ונונו, אשדוד.
אשרור: 21/11/2020
משוב: 18/10/2020
תיאור השירות:
התקנת שני שקעים למזגנים ותיקון שעון שבת בלוח חשמל.
חוות דעת:
השירות היה מעולה. ממש עשר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורנה וייס, חולון.
משוב: 04/12/2019
תיאור השירות:
התקנת תיבת בטיחות לחוטי חשמל של מזגן שהיו חשופים.
חוות דעת:
היה יוצא מן הכלל! ציון ובנו נתנו שרות מעולה. אדיב וישר.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יבגני רוייטרמן, אשדוד.
משוב: 22/10/2018
תיאור השירות:
התקנת מזגן של חברת אלקטרה, 2.5 כ"ס.
חוות דעת:
סבבה! הכל היה טוב.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירוסלב לגוטין, ראשון לציון.
משוב: 01/08/2018
תיאור השירות:
התקנת קו נפרד ללוח חשמל מהמזגן.
חוות דעת:
שירות בסדר גמור. עשה בדיוק מה שביקשתי בצורה טובה. עבודה מצוינת.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריה שינפלד, גדרה.
אשרור: 05/06/2018
משוב: 29/04/2018
תיאור השירות:
תיקון קצר, התקנת נקודת חשמל למזגן, התקנת שמונה גופי תאורה ותיקון גוף תאורה אחד.
חוות דעת:
מעולה! הוא הגיע וטיפל בבעיה, ואחרי שסיים התברר שעדיין לא תקין לגמרי. הוא הבטיח לי שיחזור בבוקר ובאמת הוא עמד במילתו,הגיע על הדקה, לא עזב עד שהכל נגמר, וידא שהכל בסדר ועבד המון שעות. הוא עשה עבודה יפה, עבד קשה ואני מאוד מרוצה.
איכות
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.