החלפת שקעים, תיקון קצר בדוד, תליית גוף תאורה והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יגאל לוגסי, מזכרת בתיה.
משוב: 29/03/2023
תיאור השירות:
התקנת שקע במטבח כולל חציבה
חוות דעת:
אין לי מילים לתאר את הרצל, פשוט זכינו זה לא ברור לקבל גם מקצועיות ברמה. גבוהה גם יחס אדיב ואכפתיות גם מחיר, הרצל ובנו היקר מדהימים הודיתי להם ממש וזכיתי בבעל מקצוע ואדם מדהים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סרגיי שיינין, רחובות.
משוב: 20/03/2023
תיאור השירות:
התקנת שקע לרכב חשמלי.
חוות דעת:
היה מצוין והמחיר היה הוגן בעייני.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רז לוי, רחובות.
משוב: 31/12/2021
תיאור השירות:
התקנת מפסק לדוד, מפסק כפול, יחיד, דו קוטבי. שקע רביעייה. הוספת שקע והוזזת מיקום של מפסק.
חוות דעת:
הרצל היה מצוין, עשה עבודה טובה ומקצועית במחיר הוגן. אני מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לאוניד אנגרוב, באר יעקב.
משוב: 17/05/2020
תיאור השירות:
בדיקת שקע לפני התקנת כיריים.
חוות דעת:
השירות היה מעולה, הוא הגיע בזמן והיה נחמד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוני גריידי, רחובות.
משוב: 27/01/2020
תיאור השירות:
בדיקה להתקנת אטמור ותיקון שקעי חשמל.
חוות דעת:
הגיע הבן של הרצל, הוא היה ממש נהדר, כל דבר חיובי שאפשר להגיד, זה עליו. היה ממש מעל ומעבר, הסביר בגובה העיניים, בשפה פשוטה, היה ממש סבבה ומבחינתנו מצאנו את החשמלאי הקבוע שלנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רפאל סוסונוב, רחובות.
משוב: 11/12/2019
תיאור השירות:
התקנת שקעים.
חוות דעת:
היה אחלה! הוא מעולה, בא בזמן, עשה עבודה טובה ומסודרת, הייתי מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ישראל אהרון, יבנה.
משוב: 07/08/2019
תיאור השירות:
התקנת שני שקעים וגופי תאורה בבית פרטי.
חוות דעת:
הרצל היה מעולה! בעל יחס ושירות טוב, הסביר על כל דבר שעשה, הערכת מחיר הייתה מפורטת מאוד, מקצועי ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.