החלפת שקעים, תיקון קצר בדוד, תליית גוף תאורה והתקנת מאוורר תקרה.
חוות דעת:
השירות היה ממש ממש מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אריאל וייזל, נס ציונה.
משוב: 18/04/2023
תיאור השירות:
החלפת שלושה מתגים ותיקון מתג תאורה שהיה תקוע על מצב דלוק.
חוות דעת:
הכל היה אחלה, על הדרך הוא עשה עבודות נוספות על חשבונו והיה מאוד נחמד. מגיע לו עשר בכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלומי חלפון, נס ציונה.
משוב: 16/03/2023
תיאור השירות:
תיקון והחלפת מפסק לדוד שמש.
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניב עיני, רחובות.
משוב: 01/05/2022
תיאור השירות:
תיקון של נקודת חשמל והתקנת הארקה.
חוות דעת:
היה בסדר.
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל ס. מזכרת בתיה.
אשרור: 09/05/2021
משוב: 08/04/2021
תיאור השירות:
תיקון קצר, השכלת כבל למפסקים, תוספת מפסק גבס וחיבור.
חוות דעת:
היה ממש אחלה! שירות מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ורד הזרחי, יבנה.
אשרור: 01/03/2021
משוב: 27/01/2021
תיאור השירות:
תיקון בלוח החשמל, החלפת מפסק.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעין ת., רחובות.
אשרור: 29/01/2021
משוב: 10/12/2020
תיאור השירות:
החלפת מתג של דוד חשמל, תיקון שני שקעים, חיזוק מספר שקעים והחלפת שלושה מתגים של מנורות.
חוות דעת:
הוא היה נעים ונחמד. הגיע עם הבן שלו ונראה שעשו עבודה טובה!
איכות
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אורי קורליינצ'יק, רחובות.
אשרור: 08/05/2020
משוב: 11/10/2019
תיאור השירות:
תיקון שקעים והארקה.
חוות דעת:
הגיע בדיוק בזמן ועשה עבודה טובה ומהירה במחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 935 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.