הוא היה בסדר והייתי מרוצה. המחיר היה קצת יקר בעיניי.
איכות
8
מחיר
7
זמנים
9
יחס
8
8
כללי
חן פוגל, רבדים.
משוב: 07/11/2024
תיאור השירות:
התקנת עמדת טעינה לרכב.
חוות דעת:
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד נאור, גדרה.
אשרור: 18/08/2024
משוב: 18/06/2024
תיאור השירות:
בדיקת חשמל בבית לפני ביקורת של חברת חשמל.
חוות דעת:
היה נהדר. השירות, האיכות של הטיפול וגם המחיר בעיניי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יפעת מדר, גדרה.
אשרור: 29/05/2024
משוב: 01/02/2024
תיאור השירות:
תיקונים בעקבות קצר.
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה, עשר בהכל! עקב קצר בכל הקומה בבית, בדק ואיתר מה מקור הקצר, החליף ותיקן את הכבלים והחיבורים שגרמו לתקלה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירן עובדיה, גדרה.
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר חשמלי בארון חשמל.
חוות דעת:
השירות, העבודה והכל היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי צדיק, גן יבנה.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 18/09/2023
תיאור השירות:
החלפת תאורת גינה, מנורות הצפה ומנורות דוקרן.
חוות דעת:
מעולה. הרצל וגבי באו בשעה שנקבעה, עשו עבודה טובה ויסודית, במחיר הוגן. אני מאוד מרוצה ואזמין אותם גם לעבודה הבאה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יוסף חלפון, גן יבנה.
אשרור: 07/03/2024
משוב: 19/12/2023
תיאור השירות:
הזזת נקודות חשמל בדירת מגורים.
חוות דעת:
הרצל היה בסדר גמור!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בר כהן, גן יבנה.
משוב: 01/02/2024
תיאור השירות:
בדיקת היתכנות למעבר לתלת פאזי.
חוות דעת:
היה מעולה! הייתי מרוצה ממש מהכל!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 918 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.