הוא היה מצוין, הגיע בזמן, יסודי, הגיע לא הרבה אחרי שהתקשרנו ואפילו עשה בשבילי עוד כמה דברים קטנים. המחיר היה כמו שהוא אמר מראש בלי התחכמויות, כבר פעם שנייה שאנחנו מזמינים אותו אלינו.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יובל טוניס, ראשון לציון.
משוב: 13/01/2025
תיאור השירות:
בדיקת מפסקים חכמים.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור, אחלה.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
קלרה סגל, ראשון לציון.
אשרור: 10/01/2025
משוב: 11/11/2024
תיאור השירות:
החלפת מפסק לדוד חשמל.
חוות דעת:
רק מחמאות!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אבירן נבון, ראשון לציון.
משוב: 24/12/2024
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
בן רוקח, ראשון לציון.
משוב: 17/09/2024
תיאור השירות:
בדיקה לוח, אספקת גוף תאורה והחלפת מפסק.
חוות דעת:
קיבלתי שירות טוב ויעיל.
איכות
9
מחיר
7
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
חוטר פלד, ראשון לציון.
משוב: 02/09/2024
תיאור השירות:
הוספת שקע תלת פאזי.
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
ארז שושני, ראשון לציון.
אשרור: 30/05/2024
משוב: 20/12/2023
תיאור השירות:
התקנת אטמור.
חוות דעת:
היה פגז. הוא תיקשר איתי, הגיע בזמן, סיים לפני הזמן אפילו שהייתה אזעקה באמצע. הוא עשה הכל וגם הציע לנקות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מושיק רילקס, ראשון לציון.
אשרור: 28/05/2024
משוב: 06/02/2024
תיאור השירות:
תיקון קצר בלוח חשמל.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, ענה ישר, עשה בדיוק את מה שסיכמנו ופתר את התקלה בשנייה שהגיע. מקצועי לחלוטין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן אלמוג, ראשון לציון.
משוב: 27/05/2024
תיאור השירות:
תיקון שקע מזגן ותיקון ומיפוי לוח חשמל.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 919 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשחשמלאי רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של עבודות חשמל. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 30/04/2028
אודות
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 40 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום. בנו גבי התלבט האם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק, אך בסוף החליט להצטרף לאביו, וכבר 9 שנים שהם עובדים ביחד.
"אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי. "זה תחום מאוד רחב, ואני אוהב ללמוד כל הזמן ולחקור דברים חדשים".
הרצל נשוי כבר 34 שנה. וגבי? כרגע הוא רווק, אך לא לאורך זמן, בקרוב מאוד גם הוא מתחתן.
בעתיד הם היו רוצים להמשיך עם העסק שלהם, להגדיל אותו ולהרחיב את קהל הלקוחות.
אל תחום החשמל הגיע הרצל כבר לפני 41 שנה, כשהיה צעיר בן 18 ולמד בבית ספר מקצועי בתחום החשמל. בנו גבי התלבט אם להמשיך את המסורת המשפחתית או לפנות לתחום ההייטק. לבסוף החליט להצטרף לאביו לפני כ 14 שנים. גבי החל ללמוד הנדסאות חשמל וסיים בהצלחה. "אני מאוד מתחבר למקצוע", מספר גבי, "זהו תחום מאוד רחב ואני למד וחוקר דברים חדשים כל הזמן."
הרצל נשוי 36 שנים, וגבי נשוי מזה 6 שנים בעתיד הם מעוניינים להמשיך להגדיל את העסק ולהרחיב את קהל הלקוחות.
"אנחנו עסק משפחתי וחשוב לנו להיות ישרים עם הלקוחות שלנו ולתת שרות ומענה לכל תקלה במחירים הוגנים לכל הצדדים." הם מספרים שאחד הדברים שהכי מאתגרים אותם הוא מציאת תקלות מסובכות. "יש גורמים רבים שעלולים להפתיע, כמו תקלה קטנה שמסתבכת, אבל האתגר הוא תמיד מציאת הפיתרון."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.