הוא לא נבהל ממורכבות העבודה. בעל ידע רחב בתחום, סיפק פתרונות יצירתיים, עזר וליווה בקניית ציוד ופריטים שהיו נדרשים להשלמת העבודה. נשאר עד שעה מאוחרת להשלמת העבודה וכל זאת, תוך שמירה על 'אנרגיות חיוביות'. אחלה שירות!
התקנה של נקודת קשירה לאופניים על קיר בכניסה לבניין.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה בסדר גמור, אבל חבל רק שלא ניתן לשלם בביט או בפייבוקס. הייתי צריך ללכת לכספומט, ובימינו יש כבר פתרונות יותר נוחים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
דרור ששון, פתח תקווה.
אשרור: 25/11/2025
משוב: 27/08/2025
תיאור השירות:
פירוק ארון לטובת הוצאת חפץ שנתקע מאחוריו.
חוות דעת:
היה בסדר, הייתי מרוצה! אמנם החפץ לא נמצא, אבל העבודה הייתה מקצועית והארון הוחזר למקומו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יהונתן מלכין, גבעתיים.
אשרור: 23/11/2025
משוב: 24/08/2025
תיאור השירות:
תליית זרוע טלוויזיה ומדפים.
חוות דעת:
שירות מעולה! מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 68 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.