הייתי מאוד מרוצה! משה היה ייסודי, נחמד ומאד הוגן. ניסה בהתחלה לתקן את החלק, רק כשהבין שזה לא אפשרי החליף לחדש. מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ירין ק. רמת גן.
משוב: 26/07/2020
חוות דעת:
הייתי מאוד מרוצה! הכל היה בסדר. אדיב והוגן במחיר. ממליצה בחום.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מירה הברפלד, רמת גן.
משוב: 15/07/2019
תיאור השירות:
פתיחת סתימה בכיור המטבח.
חוות דעת:
היה מעולה! משה הינו אדם ישר, הגון ומקצועי. הגיע לאחר שאינסטלטור אחר ניסה לעקוץ את הדיירים בסיפורים על מיכשור כבד ועלויות אבסורדיות. ביצע בדיקה ופעל ביסודיות ובהגינות. מחיר הוגן. מומלץ!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עינת א. גבעתיים.
משוב: 21/05/2019
תיאור השירות:
החלפת טבעות גומי/סיליקון בשירותים.
חוות דעת:
הסביר ברור בטלפון מה לדעתו הבעיה ומה יהיה המחיר. הגיע עוד באותו היום. תיקן והסביר באדיבות.
איכות
10
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
9
כללי
רמי בזן, רמת גן.
משוב: 23/08/2018
תיאור השירות:
פתיחת סתימה.
חוות דעת:
היה מעולה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רמי בזן, רמת גן.
משוב: 24/06/2018
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה ממש אחלה! בא מהר, עבד יעיל ומקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה ש. רמת גן.
אשרור: 26/12/2017
משוב: 22/09/2017
תיאור השירות:
הכנה למדיח ותיקון ברז.
חוות דעת:
מקצועי ואמין מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רונן נ. רמת גן.
אשרור: 29/03/2016
משוב: 12/11/2015
חוות דעת:
היה בסדר גמור!
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
רועי ד. כוכב יאיר.
אשרור: 02/05/2025
משוב: 31/01/2025
תיאור השירות:
ייעוץ טלפוני.
חוות דעת:
היה מדהים! עזר לי טלפונית לפתור את הבעיה ולא לקח תשלום.
איכות
10
יחס
10
10
כללי
מיכאל י. חיפה.
משוב: 17/03/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה ואיטום.
חוות דעת:
מומלץ מאד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 906 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
משה מספר כי מאז ומתמיד אהב לעבוד עם אנשים ולתת שירות. בעברו עבד כרכז תעסוקה באגודת הסטודנטים של אוניברסיטת תל אביב ושם התאהב בעבודה עם אנשים ובמתן שירות. לאחר מכן עבד כמנהל חשבונות. "הבנתי שעבודה מול מחשב זה לא בשבילי" ,הוא מספר, "החלטתי לעזוב את המספרים ולעשות מה שאני אוהב – לעבוד עם אנשים"
משה אב לשתי בנות. בזמנו הפנוי הוא אוהב לבשל, לטייל, ללכת להצגות ולראות סרטים.
הוא מספר שהסיפוק הגדול ביותר עבורו בעבודה הוא שימוש ביצירתיות. "אני אוהב להשתמש ברעיונות יצירתיים כדי לפתור בפשטות בעיות שנראות מסובכות. הרבה פעמים לקוחות פונים אלי מבואסים, בטוחים שעכשיו צריך להתחיל לעקור בלטות ולהפוך את הבית.. בסוף תוך כמה דקות אני פותר את הבעיה, בלי שום בלגן" הוא מספר. עבור משה, המחמאה הכי גדולה שלקוח יכול לתת לו היא שהוא "חוויה מתקנת".
משה נמצא בתחום האינסטלציה כבר 30 שנה ועצמאי ממש מתחילת דרכו.
תחומי התמחות:
:: סתימות ובעיות צנרת
::תיקון אביזרי אינסטלציה
::מאגרי מים ומסננים
::עבודות אינסטלציה אחרות
בעברו עבד משה עם מוסדות כמו "הבימה" וחברות ניהול גדולות. היום הוא מתמקד בעיקר בבתים פרטיים, "אין כמו חיבור אישי עם הלקוח", הוא מעיד.
משה מספר כי לא פעם נאמר לו שהוא לא בדיוק הטייפקאסט של אינסטלאטור, ואכן חשוב לו לשבור חלק מהסטיגמות השליליות על המקצוע. "מה שמנחה אותי בעבודה זה להיות אמין, להוכיח שאפשר להתפרנס בכבוד במקצוע הזה ביושרה".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.