הוא היה מעולה, מקצועי, מהיר ואדיב. הזמנו אינסטלטור אחד לפניו שלא הצליח והוא פתר לנו את הבעיה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רומיאו רדולסקו, אילת.
משוב: 02/04/2024
תיאור השירות:
פתיחת סתימה ובדיקת נזילות.
חוות דעת:
הוא היה בסדר גמור והמחיר היה הוגן לדעתי. לקח לו רגע למצוא את הסתימה אבל זה היה קצת מסובך, בתוך מרכז מסחרי אז היה קשה למצוא.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
9
כללי
מירית לוי, אילת.
משוב: 01/07/2024
תיאור השירות:
בדיקת נזילות בדודים בעזרת מצלמה תרמית.
חוות דעת:
בן אדם נחמד, ישר, אמין ומקצועי. הוא עשה עבודה יסודית, עבר על כל הדודים וכל הבניין מרוצה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אור אסנת, רמת השרון.
משוב: 29/07/2025
תיאור השירות:
אספקת והתקנת כיור במטבח.
חוות דעת:
הוא היה אחלה, על הכיפאק והייתי מרוצה. הכל עשר!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי שכנאי, ירושלים.
אשרור: 27/07/2025
משוב: 27/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מנגנון לניאגרה סמויה ותיקון ברז בידה.
חוות דעת:
היה מצוין! הייתה תקשורת טובה. הוא היה אדיב וקשוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
דליה חוברה, ירושלים.
אשרור: 21/07/2025
משוב: 06/04/2025
תיאור השירות:
איטום פתח ניקוז בכיור במטבח.
חוות דעת:
הוא מותק של בחור ועשה עבודה יפה. חמוד! הייתי מאוד מבסוטית ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינסטלטור מוסמך
אודות
בן ישראל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "הגעתי לתחום בגיל מוקדם ולמדתי מהטוב ביותר - אבא שלי, שיזכה לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. אחרי שאת כל רזי המקצוע רכשתי מאבי, כיום אני עצמאי, מקצועי ומוסמך ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל". הוא מוסיף: "חשוב לי מאוד להשקיע בעבודה, שתהיה מקצועית ונקייה - כזה אני, פדנט. המחירים הוגנים ועל השירות כולם מדברים".
תחומי התמחות
:: עבודות אינסטלציה
:: כלים סניטרים
:: דודי מים
:: פתיחת סתימות
:: תיקון נזילות
:: מקלחות
:: אסלות
:: מטהר מים
הכשרה
הכשרה ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל.
שאלות ותשובות עם בן-ישראל
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
בעל מקצוע זה לא נותן שירות באזורך (צורן-קדימה-פרדסיה)
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.