הוא מותק של בחור ועשה עבודה יפה. חמוד! הייתי מאוד מבסוטית ממנו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תמר צ. ירושלים.
אשרור: 06/07/2025
משוב: 07/05/2025
תיאור השירות:
התקנת תמי 4.
חוות דעת:
אני מרוצה מאוד! מקצועי, נעים ועשה עבודה מעולה. תודה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לילי נ. ירושלים.
אשרור: 06/06/2025
משוב: 07/04/2025
חוות דעת:
היה יעיל מאד! בהחלט אמליץ בהמשך!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
9
10
כללי
יעל כהן חזני, ירושלים.
אשרור: 06/06/2025
משוב: 07/04/2025
תיאור השירות:
תיקון נזילה מצינור שחלחל לקיר ולשכנה.
חוות דעת:
בן הגיע מהר ובדיוק בזמן שאמר שיגיע, אבחן וטיפל במקצועיות וניקה אחריו. ממליצה מאוד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא ד. ירושלים.
אשרור: 29/05/2025
משוב: 27/02/2025
תיאור השירות:
החלפת זווית בדוד ופתיחת חסכן סתום.
חוות דעת:
השירות היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלי מיכאלי, ירושלים.
משוב: 13/05/2025
תיאור השירות:
בדיקת והתקנת סנן מים בדירה.
חוות דעת:
הכול היה בסדר ואנחנו מרוצים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רועי לוי, ירושלים.
משוב: 12/05/2025
תיאור השירות:
איטום מקלחת, קידוח בוצ'ר והדבקת כיור.
חוות דעת:
מצויין, אדיב ומקצועי. היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
ניצנה רזניק, ירושלים.
משוב: 05/05/2025
תיאור השירות:
החלפת מקטע בצנרת ראשית דירתית בבניין מגורים.
חוות דעת:
אם יש יותר מעשר מגיע לו! הוא אדיב, חביב, מקצוען, נעים הליכות, מתקתק, מגיע בזמן כמו שהבטיח ואין לי מה להגיד. הוא עשה מעל ומעבר, מהר, תענוג ואני שמחה שפניתי אליו. לדעתי הוא ממש שווה כל שקל והרבה יותר מזה! הבנתי שאני יכולה לסמוך על העבודה שלו. משהו משהו משהו! אני מאוד ביקורתית ולא כל כך בקלות מחמיאה. הוא גם נתן לי חוות דעת אקסטרה על משהו באמבטיה שלא הזמנתי עבורו. המחיר הגון בעיניי, הרגשתי שמגיע לו כל שקל ולכן לא בדקתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מעיין חיים, ירושלים.
אשרור: 29/04/2025
משוב: 28/08/2024
תיאור השירות:
החלפת מיכל הדחה, החלפת ברז אספקת מים לאסלה והדבקת אסלה.
חוות דעת:
אדיב, אמין וזמין.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 134 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשאינסטלטור רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של שירותי אינסטלציה. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אינסטלטור מוסמך
אודות
בן ישראל הוא אינסטלטור, ועל כך הוא מספר: "הגעתי לתחום בגיל מוקדם ולמדתי מהטוב ביותר - אבא שלי, שיזכה לחיים ארוכים, בריאים ומאושרים. אחרי שאת כל רזי המקצוע רכשתי מאבי, כיום אני עצמאי, מקצועי ומוסמך ע"י עמותת האינסטלטורים בישראל". הוא מוסיף: "חשוב לי מאוד להשקיע בעבודה, שתהיה מקצועית ונקייה - כזה אני, פדנט. המחירים הוגנים ועל השירות כולם מדברים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.