תיקון טיח שהתפרק ונפל מהתקרה בסלון דירה ישנה בגבעתיים.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
השרות היה מעולה.
הבחור הגיע בהתראה קצרה מאד, היה זמין מאד ורספונסיבי. ביצע את העבודה ביום שישי לאחר שהבין את החשיבות בפתרון מהיר. עבד נקי ומקצועי, כולל השמה של חומר מקשר וצביעה. זוהי דירה שאני מנהלת מרחוק עבור שוכרים של אמי ואני מרוצה מאד מהעבודה של רועי. אלו סוג בעלי המקצוע שאנו מצפים לקבל.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עמרי ק. ראש העין.
משוב: 22/06/2025
תיאור השירות:
איטום סילקון לאמבטיה בעיקבות נזילת מים החוצה
חוות דעת:
שירות מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שירה ה. תל אביב.
משוב: 22/06/2025
תיאור השירות:
הרכבת מיטה
חוות דעת:
היה מצוין!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
מורן שוהם ש. אורנית.
משוב: 22/06/2025
תיאור השירות:
חידוש סיליקון במקלחון ילדים
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
היה מקסים! מקצועי והגון
ממליצה מאוד
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב י. פתח תקווה.
אשרור: 22/06/2025
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
תיקון ברז רופף, צביעת כתמי רטיבות בתקרה והחלפת מושב אסלה.
חוות דעת:
הייתי מרוצה מהכל.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קובי לוי, ראשון לציון.
אשרור: 22/06/2025
משוב: 23/03/2025
תיאור השירות:
תיקון טיח וצבע בתקרה.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
הכל היה בסדר גמור, הייתי מאוד מרוצה ממנו.
איכות
9
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
יונתן לוין, רמת גן.
משוב: 20/06/2025
תיאור השירות:
קיבוע ארון נעליים והתקנת מדף פינתי באמבטיה.
חוות דעת:
הוא היה מושלם, אמין וזריז.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
רויטל הלל, תל אביב.
משוב: 19/06/2025
תיאור השירות:
תיקוני צבע בבית ואיטום חלונות.
חוות דעת:
הוא היה מהמם, אדיב, מקצועי, מהיר ויעיל והדייר אמר שהוא מאוד מרוצה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
טליה ע. אשדוד.
משוב: 19/06/2025
תיאור השירות:
תליית שלישיית תמונות.
חוות דעת:
היה מצוין! ביקשתי ממנו לתלות לי שלישיית תמונות ועשה את זה באופן מקצועי, עם הרבה יחס חם, הסבר על הנעשה ויצא ממש מושלם. המחיר הכי הוגן שיש לדעתי, תודה ענקית רועי ובעזרת השם נתראה מתישהו🙏.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 506 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
רועי הוא הנדימן בעל עסק שמתמחה במגוון תחומים. הוא מספר: "הדברים שהכי חשובים לי בעבודה הם הדיוק, האיכות, והניקיון (בדגש). אני מאוד ספציפי וקפדן בעבודה שלי, ומה שמיוחד בעסק שלי זה שיש לי פתרון לרוב המקרים".
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.