אני מאוד מרוצה, הוא היה טוב מבחינת עבודה ולוחות זמנים, הגיע לקח והחזיר את הווילונות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
1
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 1 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשמתקין וילונות רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של התקנות וילונות. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
קאמי הגיע לתחום עוד מילדות – הוא גדל לתוך משפחה שעוסקת כולה בתחום הוילונות ולעסק משפחתי שעובר מדור לדור.
הוא נשוי ואב לשלושה, וכשהוא לא עסוק בהתקנת וילונות תוכלו למצוא אותו עוסק במחשבים או מבלה בים.
בעבודה שלו הוא הכי אוהב לראות את התהליך מהתכנון ועד לתוצר הסופי: "כל פרוייקט וכל לקוח מיוחד בפני עצמו. אני אוהב את התכנון, העיצוב, בחירת בדים, אני נהנה לייצר משהו חדש. אנחנו עובדים הרבה עם מעצבים ואדריכלים, ואנחנו צריכים לתת מענה לדרישות המאוד ספציפיות שלהם, אם זה סוגי בדים, סוגי תפירה וסוגי מנועים, וזה מאתגר ומספק. אני אוהב לראות את התוצאה הסופית."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך לעבוד, לתת מענה ושירות טוב לכל הפרויקטים, להוציא כל לקוח מרוצה, ולגרום לו להיות לא רק לקוח אלא גם סוג של חבר."
קאמי עוסק בתחום הוילונות כבר משנת 1994.
" כל העבודה נעשית דרכנו", הוא מסביר. "אנחנו עושים את כל הוילונות לפי הזמנה ומייצרים אותם בעצמנו. הכל נעשה באופן אישי, חברי, כל לקוח הופך לבן בית."
בוילונות חן נותנים שירות התקנת ותיקון וילונות, עובדים עם כל סוגי הוילונות, ועל כל עבודה מעניקים אחריות.
שאלות ותשובות עם קאמי
רגע לפני קבלת המספר...
כדי לצפות בפרטים רק צריך להבטיח לנו לדרג אחרי קבלת השירות.
בכל זאת, קוראים לנו מידרג והשם
מחייב
לכן, בחלונית הבאה נבקש ממך שם וטלפון כדי לאסוף ממך דירוג בהמשך.
אפשר לסמוך עליך שנקבל ממך דירוג אחרי השירות?
אנחנו אוכלים דירוגים לארוחת בוקר
הקטע שלנו זה שכל המשתמשים מדרגים אחרי קבלת השירות. רק ככה הדירוגים באתר נשארים תמיד אמינים ורלוונטים, ואפשר להציג את בעלי המקצוע הכי מומלצים בשבילך, וגם בשביל כל השאר :)
טוב לראות אותך פה שוב
מזכירים לקחת את פרטי העסק - רק אם צריך שירות.
חבל שנתקשר בהמשך לקחת ממך דירוג סתם, ונחזור בידיים ריקות.
אין דבר ששובר לנו את הלב כמו לחזור בלי דירוג הביתה
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.