הגיע תוך יום. החלפת המזגן ופינוי וניקוי נעשו במקצועיות. נענה לבקשתי לחזור לאטום את פתח כניסת הצנרת (מהמנוע בחוץ ליחידה הפנימית) שלא נעשה במועד ההתקנה. ההתקנה נראית טוב מאוד והאטימה תיבדק בחורף.
תיקון נזילה במאייד וניקוי מזגן מחברת אלקטרה בעל 4 כוח סוס.
חוות דעת:
הוא מעולה, הגון, מסודר, הוא הלך אחרי שטיפל בהכל, יש לי רק דברים טובים טובים להגיד עליו!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדו שטוקהמר, כפר סבא.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 02/07/2024
תיאור השירות:
בדיקה ומילוי גז למזגן מיני מרכזי.
חוות דעת:
אחלה. הגיע בדיוק בזמן שנקבע וביצע הכל על הצד היותר טוב.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
תומר ברק, הוד השרון.
אשרור: 09/09/2024
משוב: 10/07/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי.
חוות דעת:
היה מצוין! הגיע בזמן, היה סופר מקצועי ונחמד, מחיר הוגן.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל פאר, כפר סבא.
משוב: 03/09/2024
תיאור השירות:
התקנת מזגן עילי בעל 1 כוח סוס, ניקיון 3 מזגנים עיליים והחלפת צנרת למזגן.
חוות דעת:
הוא הגיע לטפל ב4 מזגנים, ביצע התקנה למזגן 1 כוח סוס בצורה טובה ועשה ניקוי ל3 האחרים. במזגן המרכזי בסלון היה טיפול לקוי שלאחר תשלום על הטיפול נאלצתי להחליף בסופו של דבר למזגן חדש.
איכות
6
מחיר
6
זמנים
6
יחס
5
6
כללי
שרית ס. רעננה.
אשרור: 28/08/2024
משוב: 28/05/2024
תיאור השירות:
בדיקת מזגן ביתי.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אידית פ. רעננה.
משוב: 12/08/2024
תיאור השירות:
החלפת צינור במזגן עילי ואיתור תקלת גז במזגן מיני מרכזי ישן כולל מילוי גז ואיטום פתח בריחה.
חוות דעת:
היה מעולה! סופר מקצועי. הייתה תקלה חוזרת של מחסור בגז במיני מרכזי ישן. הגיע בהתראה קצרה, עשה בדיקה יסודית לאיתור התקלה, הסביר בפירוט את המצב ואת האופציות שעומדות בפניי, וניסה למצוא פתרון יצירתי. לבסוף לבקשתי מילא שוב גז ואטם את פתח הבריחה שלו לפחות באופן זמני. בנוסף, במזגן עילי עם פתח ניקוז סתום פירק את הצינור ומצא שנסתם בבטון בטעות כאשר הבנין שופץ מבחוץ, החליף לצינור חדש, וניקה את המזגן על הדרך. היה סופר מקצועי, ברור שמתמצא לעומק, ומקפיד על זמנים. מעולה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 76 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
דיפלומה הנדסאי קירור ומיזוג אוויר
אודות
"אני פאדי, בעל תואר הנדסאי קירור ומיזוג אוויר. אני בעל עסק בתחום מיזוג אוויר, בעל ידע וניסיון וכישרון רב בתחום יותר מ- 20 שנות ותק. מבצע עבודות בבניה פרטית, בניה רוויה, מוסדות וכו'. אנחנו מעניקים תכנון ויעוץ והתקנת מערכות מיזוג אוויר - VRF / VRV ומכירת כל סוגי המזגנים", מספר פאדי.
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.