תליית תמונות והתקנת מדיח כלים ומתקן לשואב מחברת דייסון.
חוות דעת:
היה מעולה ומצוין. הוא חסך לי המון כסף כשהוא פתר לי את הבעיה עם המדיח. חשב ופעל בצורה מאוד יצירתית. יש לו זמינות גבוהה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
לירן גולדברג, רמת גן.
אשרור: 05/02/2025
משוב: 01/10/2024
תיאור השירות:
התקנת טלוויזיה, מנורות ושידת מדפים.
חוות דעת:
הוא איש נחמד, אכפתי ופשוט מושלם. מקצוען ותמיד מנסה לגרום לדברים להיות כמו שצריך.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גיא שיף, רמת אפעל.
משוב: 22/01/2025
תיאור השירות:
תליית טלוויזיה כולל מתקן תלייה.
חוות דעת:
היה מעולה ובעיני המחיר טוב. קבענו ממש למחרת ועשה יופי של עבודה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
גלעד אלפר, רמת גן.
אשרור: 19/12/2024
משוב: 14/08/2024
תיאור השירות:
החלפת וילון אמבטיה.
חוות דעת:
נדב היה בסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אילן רובינשטיין, גבעתיים.
אשרור: 15/12/2024
משוב: 25/07/2024
חוות דעת:
הכי טוב שאפשר! הגיע מהר מאוד, שירותי באופן יוצא דופן. לא מחייב על ביקור אלא רק על תוצאה. עשה עבודה נהדרת, מקצועית ונקייה. תשלום הכי סביר והוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אליהו פרנסיה, רמת גן.
אשרור: 27/11/2024
משוב: 28/07/2024
תיאור השירות:
פירוק ארון בגדים.
חוות דעת:
היה מדהים!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אמיר לוינשטיין, רמת גן.
אשרור: 14/07/2024
משוב: 19/10/2023
חוות דעת:
היה על הכיפאק!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
איל אשכנזי, גבעתיים.
אשרור: 01/07/2024
משוב: 03/12/2023
תיאור השירות:
התקנת מראות על קרמיקה בחדרי אמבטיה, חיבור ארון נעליים לקיר ותליית מתלה למגבות.
חוות דעת:
הם הגיעו לכאן פעמיים, אני מאוד מרוצה והמחירים היו סבירים לדעתי.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
גד ליפשס, גבעתיים.
אשרור: 02/06/2024
משוב: 07/09/2023
תיאור השירות:
התקנת רגלים למזנון והחלפת ברז בכיור האמבטיה.
חוות דעת:
היה פשוט מעולה!
נדב בא מצויד בכל הכלים שניתן לחשוב עליהם, ביצע את 2 הדברים שבקשתי ולקראת סיום פתר לי בעיה עם ברז נוסף, דבר שלא סוכם מלכתחילה. ביצע עבודה טובה, אדיב ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 223 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשהנדימן רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקונים קטנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
אודות
נדב הוא הנדימן המספר: "אני בעל ניסיון של מעל 15 שנה בתיקונים והתקנות. יש לי "פטיש" לכלי עבודה ולא תמצאו כלי אחד שאין לי בארגז! אני רואה חשיבות בהתמקדות בפרטים הקטנים ומקפיד על רמה גבוהה של מקצועיות וניקיון בכל עבודה! אם אתם מחפשים הנדימן שיספק לכם שירות מקצועי ואמין בביתכם אני הבחירה המושלמת :)"
תחומי התמחות
:: התקנת טלוויזיה
:: תליית מדפים
:: תליית תמונות
ותק בתחום
בתחום משנת 2008.
האחריות כוללת
:: ביקור חוזר וסידור מחדש ללא עלות.
שאלות ותשובות עם נדב
לתשומת לבך!
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.