הרכבת כיריים חדשים, ביטול פיצול של גז והחלפת ברז של גז.
חוות דעת:
הגיע מהר, עבד בשקט בצורה נקיה, היה ממש לעניין. המחיר היה הוגן וסביר. אפילו הייתה לי ביקורת של אמישראגז- והם ביקשו מחיר יותר גבוה ממנו. בקיצור הייתי מאד מרוצה והכל היה לשביעות רצוני!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יעקב קוטליצקי, כפר סבא.
אשרור: 21/02/2017
משוב: 19/01/2017
תיאור השירות:
תיקון דליפת גז שכלל החלפת ברז.
חוות דעת:
מעולה. הוא היה מקצועי ונחמד. כשהיתה תקלה נוספת הוא הגיע שוב ולא לקח תשלום נוסף. המחיר שלו מאד מאד הוגן!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
9
יחס
10
10
כללי
רן א. רעננה.
משוב: 19/12/2016
תיאור השירות:
בדיקה של הגז, שינוי מקום של הברז והחלפת צינור.
חוות דעת:
הוא היה נהדר, מקצועי ואדיב. הוא עשה עבודה נהדרת.
איכות
9
מחיר
8
זמנים
10
יחס
9
9
כללי
אורה ב. הרצליה.
משוב: 19/09/2016
תיאור השירות:
החלפת ברז גז תקול וחידוש כל הלהבות.
חוות דעת:
היה נחמד, הוא שירותי ונתן מענה מאוד מקצועי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
קלמן ברונר, רמת השרון.
אשרור: 06/04/2016
משוב: 01/03/2016
תיאור השירות:
הרכבת כיריים גז והחלפת ברז גז.
חוות דעת:
שירות עשר! הגיע בזמן שקבענו, היה נחמד ואדיב. אני מרוצה מהשירות שקיבלתי.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שמחה ב. רעננה.
אשרור: 05/04/2016
משוב: 04/06/2015
תיאור השירות:
החלפת ברז של הכיריים.
חוות דעת:
השירות שלו היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מהשירות שלו. הוא היה ענייני ובסדר גמור.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
8
יחס
10
9
כללי
גבי דותן, רמת השרון.
אשרור: 16/03/2016
משוב: 02/08/2015
תיאור השירות:
תיקון ברז גז בתנור מחברת סאוטר.
חוות דעת:
הוא היה מצוין, הכל היה מעולה, ממש הכל! בנוסף הוא היה מתחשב ומכבד.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אלכס כץ, בנימינה.
אשרור: 15/03/2016
משוב: 20/04/2015
תיאור השירות:
החלפה של ברז גז.
חוות דעת:
אני מרוצה ממנו. הוא הגיע בזמן ולקח מחיר סביר והסביר מה הוא עושה. סך הכל כל ההתנהלות איתו הייתה מאד נוחה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עופר רותם, תל אביב.
משוב: 02/11/2014
תיאור השירות:
תיקון ברזים בכיריים.
חוות דעת:
הוא היה נחמד והמחיר היה בסדר.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
9
כללי
0
אין חוות דעת נוספות
טוען חוות דעת נוספות
סינון לפי:
סינון חוות דעת
קראת 924 חוות דעת, אך האם אפשר לסמוך?
שיטת הדירוג באתר מידרג
בדיקה לפני קבלה למידרג
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 14/10/2028
אודות
חיים התחיל את דרכו בכלל בתחום הרכב, שאותו למד עוד בצעירותו מאביו, אבל אז חיפש משהו חדש – ומצא את האהבה שלו בעולם הגז.
" גם אחרי הרבה שנים של ניסיון בתחום אני נתקל בתקלות שהן לא קלות לפיתרון ויש בזה הרבה אתגר", הוא מספר. "במרבית המקרים אני מגיע ורואה תקלות לא שגרתיות אבל בכל זאת מצליח לפתור אותן, וזה מה שנותן את הסיפוק."
הוא נשוי ואב לשניים, וכשהוא לא עוסק בתקלות גז תוכלו למצוא אותו מצלם, צולל או קורא ספרים. אם תשאלו איפה הוא יהיה עוד עשר שנים הוא כנראה יהיה עסוק בלטייל בעולם.
"הדבר שאני הכי אוהב בעבודה שלי זה המפגש עם אנשים חדשים כל יום, ופיתרון של תקלות מאתגרות." אומר חיים.
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להתקדם, לגדול, לצבור עוד לקוחות ועוד אתגרים, ושיהיה כוח ובריאות להמשיך לעבוד."
חיים עוסק כבר למעלה מ15 שנה בתחום הגז.
"מה שאני באמת אוהב בלהיות עצמאי זה שאתה יכול להרוויח לפי ההשקעה שלך", אומר חיים. "אם תשקיע באיך שאתה עושה את העבודהו תשקיע בלקוחות - אתה תרוויח ממה שאתה עושה, וזה מספק."
תחומי ההתמחות:
:: איתור דליפת גז
:: תיקון כיריים גז
:: תיקון גריל גז
:: בדיקת מערכת גז
:: התקנת נקודת גז
:: חיבור גז לבית חדש
:: התקנת מחממי מים על גז
:: התקנת מחממי מים על גז
:: התקנת בלוני גז
"העיסוק בגז הוא עיסוק מסוכן ובגלל זה הלקוח נמצא אצלי תמיד בראש סדר העדיפויות. לא רק מבחינת השירות, או העמידה בזמנים, אלא בעיקר בנושא הבטיחות, אני לא מתפשר על בטיחות."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.