אני חושב שהיה על הפנים. בעיני, הוא גבה מחיר יקר מאוד וקלקל את הכיריים יותר מאשר תיקן עד שהיינו צריכים לקנות חדש. הוא הגיע שלוש פעמים כדי לתקן ובאמצע אפילו נעלם ולא ענה לטלפון. הזמנתי אותו בעבר והוא היה מצוין.
איכות
4
מחיר
0
זמנים
0
יחס
8
4
כללי
מור שמואל, תל אביב.
אשרור: 14/12/2022
משוב: 13/09/2022
תיאור השירות:
תיקון כיריים סתומות.
חוות דעת:
ממש עשר! היה מקצועי ומקסים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אייל א. רעננה.
אשרור: 12/12/2022
משוב: 04/08/2022
תיאור השירות:
תיקון כיריים.
חוות דעת:
לא הייתי הכי מרוצה. חלק מהתיקון לא צלח ולקח זמן רב לתאם הגעה נוספת לתיקון חוזר.
איכות
6
מחיר
7
זמנים
10
יחס
10
7
כללי
אריאלה דוידוביץ, נתניה.
אשרור: 20/09/2022
משוב: 21/07/2022
תיאור השירות:
תיקון להבות בכיריים.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור. הוא הגיע בזמן ועשה עבודה טובה.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יואל גוטנטג, נתניה.
אשרור: 27/08/2022
משוב: 27/06/2022
תיאור השירות:
תיקון דיזות בתנור גז מחברת Siemens.
חוות דעת:
חיים היה בסדר גמור. הזמנתי אותו במיוחד כי הוא היה אצלי כבר פעם בעבר ועשה עבודה מצוינת. אני ממליץ עליו.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אהרון אופנהיים, נתניה.
משוב: 18/08/2022
תיאור השירות:
חיבור כירים לגז ותיקון מבער.
חוות דעת:
הוא הגיע, היה נפלא ונחמד, תיקן מהר וסידר משהו נוסף.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
9
יחס
9
9
כללי
דורית קרת, הוד השרון.
משוב: 02/08/2022
תיאור השירות:
תיקון תקלה במצת בכיריים גז.
חוות דעת:
היה מעולה, בן אדם מקסים ומקצועי. ממליצה עליו בחום.
כשטכנאי גז רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני גז. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
רישיון
בתוקף עד 14/10/2028
אודות
חיים התחיל את דרכו בכלל בתחום הרכב, שאותו למד עוד בצעירותו מאביו, אבל אז חיפש משהו חדש – ומצא את האהבה שלו בעולם הגז.
" גם אחרי הרבה שנים של ניסיון בתחום אני נתקל בתקלות שהן לא קלות לפיתרון ויש בזה הרבה אתגר", הוא מספר. "במרבית המקרים אני מגיע ורואה תקלות לא שגרתיות אבל בכל זאת מצליח לפתור אותן, וזה מה שנותן את הסיפוק."
הוא נשוי ואב לשניים, וכשהוא לא עוסק בתקלות גז תוכלו למצוא אותו מצלם, צולל או קורא ספרים. אם תשאלו איפה הוא יהיה עוד עשר שנים הוא כנראה יהיה עסוק בלטייל בעולם.
"הדבר שאני הכי אוהב בעבודה שלי זה המפגש עם אנשים חדשים כל יום, ופיתרון של תקלות מאתגרות." אומר חיים.
ומה לגבי השאיפות לעתיד? "להתקדם, לגדול, לצבור עוד לקוחות ועוד אתגרים, ושיהיה כוח ובריאות להמשיך לעבוד."
חיים עוסק כבר למעלה מ15 שנה בתחום הגז.
"מה שאני באמת אוהב בלהיות עצמאי זה שאתה יכול להרוויח לפי ההשקעה שלך", אומר חיים. "אם תשקיע באיך שאתה עושה את העבודהו תשקיע בלקוחות - אתה תרוויח ממה שאתה עושה, וזה מספק."
תחומי ההתמחות:
:: איתור דליפת גז
:: תיקון כיריים גז
:: תיקון גריל גז
:: בדיקת מערכת גז
:: התקנת נקודת גז
:: חיבור גז לבית חדש
:: התקנת מחממי מים על גז
:: התקנת מחממי מים על גז
:: התקנת בלוני גז
"העיסוק בגז הוא עיסוק מסוכן ובגלל זה הלקוח נמצא אצלי תמיד בראש סדר העדיפויות. לא רק מבחינת השירות, או העמידה בזמנים, אלא בעיקר בנושא הבטיחות, אני לא מתפשר על בטיחות."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.