היה מעולה! תוצר הגיע תוך חצי שעה, עבד במהירות ויעילות. סופר נחמד ומקצועי והוגן במחיר. ממליצה מאד!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
שלו לביא, רמת גן.
משוב: 02/01/2023
תיאור השירות:
ניקוי עובש בשני מזגנים עיליים.
חוות דעת:
היה אחלה. הוא מאוד מקצועי ואנחנו מאוד מרוצים. הוא גבה את המחיר שאמר מראש.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
עדי אסף, תל אביב.
אשרור: 21/03/2017
משוב: 15/01/2017
תיאור השירות:
ניקוי עובש במזגן עילי.
חוות דעת:
השירות היה מצוין. הוא היה מקצועי, נחמד, בדק על מה מדובר ושמצא את הבעיה שאל אותי קודם אם אני רוצה שהוא יעשה את זה. בנוסף כמה ימים לאחר התיקון הוא גם שלח לי הודעה לשאול אם הכל בסדר. הייתי מרוצה מהיחס, מזה שעמד בזמנים ומכך שהיה כנה ונתן לי את האפשרות לבחור האם לקבל את השירות.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
יניב ג. תל אביב.
אשרור: 04/10/2016
משוב: 02/08/2016
תיאור השירות:
ניקוי פנים המזגן מעובש.
חוות דעת:
היה ממש אחלה!
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
פרטי הלקוח שמורים במידרג
משוב: 15/06/2024
תיאור השירות:
ניקוי עובש במזגנים.
חוות דעת:
תומר הגיע לנקות את העובש במזגנים. עשה את העבודה, אבל השאיר את האזור שעבד בו מלוכלך. בנוסף, הניקוי של המזגנים לא היה 100%, ביקשנו שיחזור, וכן עשה, ללא עלות נוספת. הניקוי עדיין לא היה מושלם, אבל סה"כ היה בסדר.
איכות
5
מחיר
8
זמנים
8
יחס
7
תגובת העסק:
צר לי על תחושת הלקוח. העבודה מצידי בוצעה על הצד הטוב ביותר. אני נותן את השירות הטוב ביותר ללקוחות שלי
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות vrf
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.