הוא היה ממש סבבה. הוא היה מקצועי והגיע בזמן. מגיע לו עשר בכל הפרמטרים.
איכות
10
מחיר
10
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
סוזי משה משה, רמת גן.
משוב: 13/07/2023
תיאור השירות:
תיקון מזגן עילי של חברת LG שלא קירר שכלל החלפת סטרטר משולב.
חוות דעת:
תומר נתן שירות מצוין! הוא היה מאוד אדיב, הסביר את עצמו, הראה לי את החלק שהחליף וניקה לי את שאר המזגנים בבית.
איכות
10
מחיר
9
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
אסתי שקדי, ראשון לציון.
משוב: 12/06/2023
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת LG.
חוות דעת:
תומר היה בסדר גמור. הוא גבה מחיר קצת יקר מדי לדעתי, אבל אני מרוצה מהשירות שהוא נתן לי.
איכות
10
מחיר
8
זמנים
10
יחס
10
10
כללי
י.ד סחר, גבעתיים.
משוב: 26/07/2013
תיאור השירות:
תיקון נזילה במזגן של LG.
חוות דעת:
היה בסדר גמור. הייתי מרוצה מהזמינות שלו, הוא היה מקצועי והמחירים סבירים.
איכות
8
מחיר
8
זמנים
8
יחס
8
8
כללי
א. ב. תל אביב.
משוב: 20/12/2016
תיאור השירות:
בדיקת מזגן עילי של חברת LG שלוש כוח סוס והתקנת מזגן עילי של חברת תדיראן.
חוות דעת:
בהתקנת המזגן היה מקצועי, המזגן מצויין, מקרר נפלא ושקט!! ההתקנה טובה ועמידה בזמנים טובה. אך עקב ההתקנה נוצר צורך בתיקון שלא נכלל במחיר , סוכם שיתקן תמורת תשלום בנפרד - התיקון לא היה ברמה גבוהה והמחיר היה יקר.
כשטכנאי מזגנים רוצה להתקבל למידרג אנו דורשים לקבל רצף של 10-15 חשבוניות אחרונות של תיקוני והתקנות מזגנים. מתוכן, אנו מדברים עם 5 לקוחות, לכל הפחות! אם כולם ממליצים בחום ונותנים דירוג גבוה – העסק מתקבל לאתר. כך יש לנו דירוג התחלתי.
הדירוג מתעדכן אחרי כל שירות
אנו חוזרים לכל לקוח, אחרי כל שירות ומקבלים ממנו דירוג מפורט. הציון של העסק באתר מתעדכן מייד וכך נקבע המיקום שלו ברשימה.
בקרת איכות חוזרת
האם הלקוחות מרוצים גם זמן רב אחרי השירות? את זה אנחנו בודקים שוב אחרי מספר חודשים ובתחומים מסויימים – גם לאחר מספר שנים! (בשיפוצים ואיטום למשל...)
והלקוח יכול לשנות את הדירוג שנתן בעבר.
בקיצור, אנחנו משוגעים בקטע של הדירוגים.
בואו תראו את זה בעיניים בסרטון הבא:
השתלמות vrf
אודות
תומר הגיע לתחום המיזוג עוד כילד – כל המשפחה שלו עוסקת בתחום ומהם הוא ספג את הידע. "אבא שלי וכל האחים שלי עוסקים במיזוג, ואפשר לומר שבעצם קיבלנו את זה בירושה. כשהייתי ילד הייתי מצטרף לאבא ולאחים הגדולים שלי לעבודה וככה למדתי את העבודה."
הוא נשוי טרי (בשעה טובה!) וכשהוא לא בעבודה תוכלו למצוא אותו באהבה השנייה שלו – גלישת גלים.
מה שהוא הכי אוהב בעבודה זו הלמידה והסיוע לאנשים. "בעבודה שאני אני כל יום לומד משהו חדש, כל הזמן יש תקלות מורכבות וחדשות, אבל הכי כיף זה לעשות לאנשים טוב בקיץ ובעיקר לתת שירות לאנשים מבוגרים. זה מספק."
ומה השאיפות לעתיד? "להמשיך להתקדם ולהתפתח בתחום המיזוג, זה הדבר שאני הכי אוהב, ולהקים בית."
תומר עוסק במיזוג אויר כבר עשר שנים, ומנהל ביד רמה את העסק שקרוי על שמו.
"חשוב לי בעבודה להיות מאוד מסודר", הוא אומר. "אני מקפיד מאוד על סדר וניקיון ואת מה שאני עושה אני עושה מאהבה."
תחומי ההתמחות:
:: תיקון מזגן מיני מרכזי
:: תיקון מזגן עילי
:: תיקון מזגן מרכזי
:: התקנת מזגן עילי
:: התקנת מזגן מיני מרכזי
::ניקוי פילטרים במזגן
"אני אוהב את העבודה האקטיבית ואת העשייה ונהנה כל יום להגיע למקומות חדשים ולהכיר אנשים חדשים."
קיבלת פרטים של עסקים רבים. אם ברצונך לקבל פרטים של עסקים נוספים אנא פנה למוקד 1-700-707-233 בשעות הפעילות. שימו לב כי חל איסור לעשות כל שימוש מסחרי במידע מאתר מידרג.