באופן כללי, אני שבע רצון מהביצוע. זה לא היה מושלם, אבל הם לקחו אחריות על כל מיני תיקונים ובאו ותיקנו. סך הכול היה בסדר גמור. הערכת זמן שלהם הייתה קצת לא נכונה והעבודה התארכה טיפה מעבר. המחיר שלהם יקר באופן יחסי לשוק בעייני, אבל איכות העבודה הייתה טובה. שוב, זה לא היה מושלם, אבל הם לקחו אחריות, באו, תיקנו ולא נעלמו.