מוקד מידרג: 1-700-707-233
לירן לוי, חיפה.
משוב: 19/05/2025

תיאור השירות:
החלפת דוד כרומגן.
תמונות מהשטח:
חוות דעת:
אני רוצה לתקן את חוות דעתי על השירות של טוני. לאחר 4 חודשים מאז השירות, הייתה נזילה מחיבור של הדוד ביום שישי. תיקשרתי זאת עם טוני, אבל טוני אבחן את הבעיה שזה חור בצינור וזה לא בעיה של השירות שהוא עשה (איך אפשר לאבחן את הבעיה מסרטון בלבד?). הוא הציע לשלוח מישהו אחר לסדר אבל בעלות של שירות נוסף. לא היה נראה לי הגיוני שזה עניין של חור בצינור, כי צינור הדוד עבה מאוד. עליתי בעצמי לגג והבנתי שהוא חיבר צינור קצר מידי והצינור השתחרר מהחיבור לדוד שהוא חיבר. זה היה באחריותו המקצועית, שכן הוא אמר שיבדוק את כל המערכת תוך החלפת הדוד שזה עסק לא זול. תיקשרתי את כל המידע עם טוני, אבל הוא טען שהעניין אינו באחריותו. אני בכלל לא מרוצה מהשירות של טוני ומהתנהלותו, תקופה קצרה אחרי השירות. אם בעל מקצוע אומר שהוא בודק את כל המערכת לפחות מצפים ממנו שיחליף את החיבור לקולטים והוא התנער מהאחריות שהוא היה צריך לעשות זאת. הוא מקרין מקצועיות אבל בפועל הרגשתי שהוא לא.
דירוגים:
כללי
1
איכות
1
מחיר
1
זמנים
1
יחס
1

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק