לאחר תהליך קצר של גישור, הבנתי שהחווית ה"משתמש" שלי אצל שי מאוד חשובה לנו ואכן ניתן פיצוי הולם ונעים שהשאיר אותי בתחושה מאוד טובה, של אדם רציני שעבודתו ולקוחותיו חשובים לו ולכן אני משנה את הדירוג שלי בהתאם.
דירוגים:
כללי
8
איכות
8
מחיר
8
זמנים
9
יחס
8
בוצע גישור
| 05/05/2025
גישור:
הגישור בוצע בתאריך 05/05/2025 ע"י מחלקת בקרת הדירוג של מידרג
במסגרת תהליך הגישור, העסק ביצע החזר כספי מלא ללקוחה.
פיצוי כספי בסך 310 ₪
גירסאות קודמות
גירסה 1
| התקבלה ב -23/03/2025
חוות דעת:
האמת שלא הייתי כל כך מרוצה. שי היה צריך להגיע פעמיים, כאשר בפועל הדבר היה יכול להיפתר גם בפעם הראשונה. הרגיש לי שהייתה חוסר עקביות באינפורמציה.