מוקד מידרג: 1-700-707-233
ג. ש. גני עם.
משוב: 15/01/2019

תיאור השירות:
החלפת מפסק תלת פאזי והחלפת מפסק מגן.
חוות דעת:
היה בסדר אבל הזמנתי כעבור שבוע בעל מקצוע אחר לתקן משהו אחר והוא הראה לי שהניוטרל לא חובר למקום הנכון במפסק מגן וכי מסומן במפורש על המגן מפסק היכן לחבר.
דירוגים:
כללי
6
איכות
5
מחיר
6
זמנים
9
יחס
9
תגובת העסק:
הלקוח התקשר אליי ביום שישי ואמר לי שהמפסק הראשי מקולקל, אמרתי ללקוח שאני אגיע עם החלק במקום זה שמקולקל. כשהגעתי לבית הלקוח הוא טען בנוסף שגם המנסר פחת מקולק. השעה הייתה מאוחרת אך נסעתי עבור הלקוח להביא לו חלק חדש והתקנתי את שני החלקים ואף בדקתי עם מכשיר תקינות יחד עם הלקוח שהדברים עובדים כמו שצריך והם עבדו. מבחינת מחיר הסברתי ללקוח שהעלות בדרך כלל עבור שני החלקים היא גבוהה אך בוצעה הנחה ללקוח. מבחינתי כאיש מקצוע ביצעתי את העבודה כמו שצריך צר לי שהלקוח רואה את הדברים כך.

גירסאות קודמות

שים לב! הנך מחובר בשם הלקוח . התנתק