מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 11 חוות דעת רלוונטיות
ממש 10!
הוא היה מעולה, הגיע אליי ארבע פעמים, עשה הרבה נסיונות של ניסוי ותעיה מול החברה (לא כל אחד מכיר את הטכנולוגיה הזו) עמד בזמנים, עבד קשה. מקצועי וגם אדם מאד נחמד ומאיר פנים. ממליצה בחום!
השירות היה מעולה! ג'קי בחור מקסים, מקצוען ביצע את העבודה ביעילות ובמהירות.
דניס הפנה אותי לבעל מקצוע בשם אשר, כי יש לי מזגן מסוג אינוורטר והוא לא מתעסק עם זה. אשר היה אחלה, עשה עבודה טובה, לקח את הכרטיס ונסע למעבדה של אלקטרה לתיקון. הם לא הצליחו לתקן ובסוף קניתי כרטיס חדש. היה בסדר גמור, בחור טוב ומקצועי.
החלפת כרטיס מעבה במזגן עילי אינוורטר.
10 מכל הבחינות :) אריאל בחור משכמו ומעלה, שירותי ומקצוען.
הוא היה בסדר גמור, היה מקצועי.
החלפת חיישן (רגש) + תיקון כרטיס בלוח פנימי והחלפת כרטיס במעבה במזגן אינוורטר של אלקו-אלקטרה.
10 מכל הבחינות :) התקשר להודיע שמגיע, הגיע בזמן. ביצע בדיקה שבה התברר שהמזגן כן קירר, אך לא לאורך זמן. על כן נבדק גם הכרטיס ביחידה הפנימית שהסתבר שהיה תקול. הכרטיס נלקח למעבדה, שם תוקן ויחד עם זאת נאמר ע"י הטכנאי, כי לא בטוח שהבעיה בו ולכן יש לבדוק את הכרטיס בחלק החיצוני של המזגן כלומר המעבה/מדחס. על כן דידי בדק את הכרטיס בתוך המעבה ועל פי הנתונים הסתבר שהתקלה נובעת ממנו ויש להחליפו. לכן פורק ונלקח למעבדה לבדיקה והוחלף לחדש. כדאי לדעת, בדיקת מזגן אינטוורטר ותיקונו זה תהליך מורכב מאד שלא כמו במזגן רגיל ונדרשת סבלנות רבה. לדידי חשוב מאד שהטיפול יהיה מאה אחוז כדי שהלקוח יהיה מרוצה. הוא גם הוסיף לי חודש על האחריות שקיימת על הכרטיס.
שיפוץ כרטיס מעבה אינוונטר, החלפת סט רגשים במזגן Fujitsu מפוצל.
שירות מצוין!
השירות היה אחלה והמחיר טוב לדעתי.
הוא היה נהדר! מקצועי, דייקן והוגן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.