מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 43 חוות דעת רלוונטיות
באינטרנט מדברים על התקלה הזו שזה או תקלה בכרטיס, או במנגנון הדלת. יעקוב קבע שהבעיה בכרטיס. התקלה לא תוקנה והלכנו לחפש מכונה חדשה. חוות הדעת שלי בסך הכל טובה. יעקוב נחמד ונעים, הגיע בזמן שביקשתי למרות שזה יצר לו חוסר נוחות. התקלה לא נפתרה כי עלות התיקון קרובה למכשיר חדש.
שירות מצויין, מקצועי יעיל וזריז. שווה כל שקל. רז היה זמין, סופר אדיב ונדיב במידע, אבחן את התקלה בזריזות - והפגין מקצועיות גדולה. המשיך לייעץ ולהיות זמין גם אחרי הביקור.
הוא היה בסר גמור.
הוא היה מאוד מקצועי, התקשר אליי לראות שאני מסתדרת והשירות שלו היה מצוין!
החלפת כרטיס במכונת כביסה בוש לאחר בדיקה מלאה של המכונה ווידוא שזו אכן התקלה.
היה ממש אחלה!
הכל היה אחלה. ממש מרוצה ממנו!
היה בסדר ונחמד. פירק כמה דברים והסביר שחייבים להחליף את התוף אבל ההצעת מחיר שנתן להחלפת התוף הייתה יותר יקרה מלקנות מכונה חדשה. התייעצתי איתו, הוא המליץ לי על דגם ספציפי ובאמת קניתי מכונה חדשה. גבה תשלום רק על הביקור ועשה מה שיכל. מבחינת האיכות אני לא מבין בזה אז לא יכול לדרג.
הוא הגיע בזמן, מאד אמין, שירותי ונחמד. בדק בצורה יסודית את המכונה ולקח עלות ביקור הוגנת מאד בעיניי.
אמין וישר. הוא בדק ונתן את חוות דעתו מכל הלב, היה שירותי, אדיב ומנומס ואני מאוד מרוצה ממנו, ממש עשר!
בדיקת מכונת כביסה תקולה מחברת Bosch. מהות התקלה תוף מרעיש בחזקה וכביסה שיוצאת רטובה.
יעקב הגיע לבדוק את המכונה כדי לתקנה וציין מראש שכשהוא מגיע לביקור הוא לוקח עלות של ביקור, כשהגיע בדק את המכונה חיצונית והמליץ שלא כדאי לתקן בלי לפרק ולראות מה קורה מבפנים רק הסתכל חיצונית ואמר שהמכונה אינה ברת תיקון. הייתי מצפה ממנו שאם הבדיקה היא כל כך פשוטה, שהיה מקיים שיחת וידאו וחוסך לנו את עלות הביקור והזמן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.