מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 50 חוות דעת רלוונטיות
שמעון בחור מקסים, אמין, ישר ואין מה להגיד!
אני דיי מאוכזבת. הוא לא היה כל כך נחמד לדעתי. הוא לקח סכום מקסימלי לביקור בלי שתיקן כלום ואמר שכנראה הבעיה בכרטיס וסידר אותו, אבל הסידור החזיק לחצי שעה והמדיח דיי מת. הוא היה אצלינו אולי 15 דקות. אולי היה צריך להגיד מראש שהמדיח ישן ואין למה לתקן, ככה הייתי יותר מרוצה. יכול להיות שהייתי צריכה לקנות מראש חדש כי המדיח היה ישן ותפקד כמו שצריך הרבה שנים. הוא כן היה זמין ובא בזמן.
בדיקת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים של חברת בוש והתקנת מדיח כלים אינטגרלי.
הוא בסדר גמור, הוא בא לבדוק את המדיח ולקח את הכרטיס האלקטרוני למעבדה, הוא לא הצליח לתקן והזמנתי את החברה שגם לא הצליחו. הוא היה ממש בסדר וניסה לתקן, הגיע מתי שתיאמנו וגם הזמנתי אותו להתקין את המדיח החדש. הוא מאוד נחמד, יודע מה לעשות והיה ממש טוב. הוא עשר!
השירות היה מעולה. הוא היה גלוי על הנושא ואמר שהתיקון יהיה ממש יקר לכן החלטתי לא לתקן את המדיח. הוא בדק אותו במהירות ובלי בלאגן.
הוא הגיע מהר ולפני ההגעה ניסה לתת מענה טלפוני. לאחר בדיקה גילנו שהכרטיס האלקטרוני שרוף ויש צורך בכרטיס חדש. הוא היה מהיר, מקצועי ותמיד זמין לשאלות בוואצפ.
החלפת כרטיס אלקטרוני ובדיקת נזילה במדיח כלים.
בחור נחמד ומקצועי.
הוא איבחן שיש בעיה בכרטיס ושצריך להחליף אותו. הוא אמר שעדיף לנו להחליף את המדיח כלים. השירות היה מעולה!
לא הרגשתי שום יחס אישי, המחירים שלו מאוד יקרים לדעתי והבעיה נשארה.
בן אדם נחמד מאוד! הוא אמין וישר. הודיע לי מראש שהוא מתעכב ודאג לעדכן אותי.
אסף הגיע בפעם הראשונה ומצא תקלה קטנה במשאבה וטיפל בה, הוא לקח סכום מאוד הוגן רק על הביקור, ואז זיהיתי שיש תקלה יותר רצינית במדיח, התקשרתי אליו והוא בא שוב ובדק את הכרטיס האלקטרוני שהשתבש, התלבטתי אם לתקן או לקנות חדש, אסף הסביר לי את האפשריות תיקון והעליות והחלטתי לקנות חדש, בסך הכל אני מאוד מרוצה מאסף, התרשמתי ממנו לטובה ואני אשמח להעזר בו בפעמים הבאות, הוא מאוד אמין ומקצועי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.