מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 40 חוות דעת רלוונטיות
פתיחת סתימה בצינור במזגן עילי ותיקון מזגן מרכזי ישן של חברת מיצובישי.
הוא היה נהדר ופתר לי בעיה שאף אחד אחר לא פתר.
היה בסדר גמור, הייתי מרוצה מאוד. הייתה לי תקלה במזגן שלא קירר אז שלחתי לו תמונה של המזגן והסברתי מה אני חושב שיכולות להיות הבעיות. הוא אמר לי שאין לו חלקי חילוף לסוג מזגן הזה ואם זה מילוי גז הוא יוכל לעשות אבל לא להחליף חלקים. שאלתי אם יש טעם שהוא יבוא והוא הציע שיבוא ואם יצליח לתקן אני אשלם ואם לא יצליח אני לא אשלם כלום. זה היה באמת בסדר גמור מבחינתו והוא בא ובסופו של דבר הצליח לתקן, המחיר היה הוגן לדעתי והיה יחסית זריז. הכל היה בסדר גמור.
היה מעולה, ממש טוב. הוא היה נחמד ומקצועי. מצא את הבעיה ותיקן אותה.
תיקון מזגן עילי מחברת מיצובישי.
מגיע לו 10 בכל הפרמטרים.
נתנאל היה מצוין, הוא היה ממש עשר ונתן שירות מושלם!
היה נהדר! הוא בחור נחמד מאוד, רציני, מדבר יפה ומסביר כמו שצריך. אמר שעדיף לקנות מזגן חדש ולא לתקן כי התיקון מאוד יקר.
יש לו שירות מעולה, הוא ישר, זמין ודאג לטפל בתקלה בזריזות. אני ממליץ עליו בהחלט!
הוא היה מעולה, הייתי מאוד מרוצה מהעבודה ומהיחס ואני ממליץ עליו בחום!
הוא היה מעולה, מהמם, הגיע בזמן, היה ישר, מדויק ועם תקשורת מצוינת. פשוט היה בסדר גמור, מקבל ציון מצוין כי הכל טוב ממש ממש.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.