מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 62 חוות דעת רלוונטיות
הוא בסדר גמור והיחס נהדר. הוא בא פעם אחת לבדוק מה הבעיה, וסידר את הבעיה באינטרקום עצמו. אחר כך הוא בא שוב ואמר שהבעיה היא בשפורפרות בבתים של הדיירים. הוא ניסה אחד אחד עם הדיירים הפרטיים ומי שרצה הוא תיקן אצלו. המחיר היה ממש נמוך בעיניי. הוא בן אדם אכפתי ממש, הוא התקשר שוב ושוב לבדוק שהכל בסדר.
התקנת מסך בדירה לאינטרקום קיים בבנין שכלל בדיקה והדרכה.
היה מצוין!
הוא היה בסדר גמור, השתדל לתקן אבל לא ניתן היה לתקן והמליץ מה לעשות.
הוא בסדר גמור, מחיר קצת יקר לדעתי אבל השירות היה טוב מאוד. לאחר מס' חודשים התקלה חזרה אצלי בדירה. יואב הגיע פעם נוספת גבה סכום נכבד והתקלה לא תוקנה.
היה מעולה!
הוא היה בסדר גמור. הוא דייקן, מקצוען והגון מאוד. מכיוון שהוא לא יכל לתקן את התקלה הוא לא רצה לקחת תשלום ואני התעקשתי לשלם לו אז הוא אמר שבמידה והוא יגיע לתיקון הוא יקזז את זה מהתשלום.
החלפת שנאי בבניין משותף של מעלית ובדיקת חוטים מהאינטרקום.
היה מקסים!
בדיקה ותיקון מערכת אינטרקום בבניין והחלפת מכשירים ע"פ הצורך.
הכל היה טוב מאד, הייתי מרוצה ממש!
נתנאל היה ממש מצוין! ואפילו הביא לנו 12 צ'יפים לכלל הדיירים ללא תוספת מחיר.
שלמה היה בסדר גמור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.