מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 372 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה ממש בסדר.
איתור תקלה ותיקון מזגן מיני מרכזי מחברת אלקטרה בעל 4 כוח סוס.
הוא אבחן את התקלה, ידע לאתר שבעצם יש בעיה עם המפצל בפיקוד של המזגן. הוא הגיע באותו היום שהתקשרתי אליו, תיאם השוכרים שלי ואמר שיעדכן אותי בסיום העבודה על מה שצריך. הוא אמר את המחיר כמו שהוא מראש, מבחינתי הוא מצוין והכל עשר!
השירות היה מעולה! יניב הגיע באותו יום, מצא פתרון יצירתי לבעיה במזגן ופתר אותה במקום.
שירות מעולה ומקצועי.
היה מצוין! לפני שהגיע ציין את התקלות האפשריות ומה עלות התיקון. הגיע יום למחרת ובזמן שקבע. איתר את מהות התקלה מיד וביצע מעקפים בכרטיס במקום להחליף אותו בעלות גבוהה יותר. המזגן חזר לפעול כשורה והוא גבה מחיר ביקור ואפילו ניקה את הפילטר. במבחן ״הצדיק״ הוא היה מקבל ״צדיק+״ בכל הפרמטרים: מקצוענות, אמינות, מחיר ושירות לבבי. כן ירבו כמוהו!
היה מצוין, הכל היה בסדר גמור!
אחלה גבר, חמוד. הגיע, לא הצליח להבין מה הבעיה וחזר שוב עם טכנאי של LG. הוא אבחן את התקלה והם באו פעם נוספת להחליף את הכרטיס.
היה בסדר גמור! הוא שירותי והגיע בזמן.
הכל היה סבבה לגמרי! העבודה הייתה ממש בסדר גמור, אין תלונות.
אבישי איתר את התקלה תוך דקות - חיישן תקול שהחליף ללא תשלום נוסף במחיר ביקור. מנומס, ענייני ומקצוען! מומלץ ביותר. הכנסתי אותו לאנשי הקשר!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.