מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 18 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה בסדר גמור, מקצועי, עשה עבודה טובה ופתר את הבעיה. המחיר היה גבוה בעיניי על הפשרת קרח.
הוא היה ממש אחלה! הוא עשה עבודה מעולה, הסביר מה קרה, איך אפשר לטפל טוב במקרר והכי חשוב, הוא היה נחמד. הרגיש שהוא אמין ואני אמשיך לעבוד איתו כנראה :)
היה בסדר גמור אבל לקח מחיר יקר לטעמי.
הוא מקסים ומגיע לו עשר מכל הלב! תמיד אנשים כאלה צריכים להיות במערכת, הוא אדם ישר ונחמד, עדין עונה יפה ועם הרבה סבלנות.
הוא היה ממש אחלה! הסביר לי מה הוא עושה ותיקן את המקרר בצורה טובה, היה נחמד ואדיב וגם לקח מחיר הוגן. הכל היה בסדר גמור והייתי מאוד מרוצה!
החלפה של צ'יפ (מנגנון הפשרה) במקרר חברת אלקטרה מקפיא עליון.
היה נהדר!
תיקון מקרר מחברת אלקטרה כלל תיקון הפשרה והחלפת כרטיס אלקטרוני של המנגנון.
נתן שירות מצויין ועשה עבודה טובה. הגיע מהר. היה נחמד.
השירות היה בסדר גמור. הוא היה מקצועי, אדיב והגיע בזמן.
הוא היה מעולה. חמוד, אדיב, נדיב ומקצוען אמיתי. בנוסף לעבודה שבגללה קראתי לו, הוא שמע שהמזגן שלי עושה רעש מוזר ובדק אותו מיוזמתו. עשר בכל הציונים :)
בן אדם מדהים. הוא מאוד אמין ואני ממליצה עליו בחום. המקרר שלי הפסיק פתאומי לעבוד, התקשרתי לניסים ואחרי שהוא שאל כמה שאלות אמר לי שאין לי מה לדאוג וחבל להזמין בעל מקצוע כי המקרר נכנס למצב הפשרה וזה יחזור לעבוד תוך 20 דקות. ואכן כך היה. ממליצה עליו בחום לכולם!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.