מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 79 חוות דעת רלוונטיות
עמד בזמנים ואיתר את התקלה.
ראשית, תודה על העבודה שבוצעה בדירה. התרשמתי מההתנהלות המקצועית הכללית ומהעמידה בלוחות הזמנים. עם זאת, אני רוצה להתייחס לסיטואציה שנוצרה סביב דו"ח החניה שהתקבל לאחר הביקור בדירה. לפני ההגעה התבקשה הכוונה למקום חניה – והכוונתי בהתאם לאזור. לאחר ההגעה לאזור, התבצעה פנייה לדיירת לצורך בקשת הנחיה נוספת. בעיניי ההחלטה היכן לחנות, גם אם נעשתה לאחר קבלת הכוונה כללית, היא באחריות הבלעדית של החונה – כמו בכל שירות שטח. לאחר קבלת הדו"ח, פנית לדיירת בבקשה לתשלום, ורק לאחר מכן אליי. הבהרתי בצורה חד-משמעית שאין לי ולא לדיירת אחריות על מקום החניה שנבחר ושאין בכוונתי לשאת בעלות הדו"ח. למרות זאת, מהחשש לאי-נעימות, הדיירת בחרה לשלם את מלוא הסכום. מדובר בהתנהלות שאינה מקובלת בעיניי. אני מצפה שבעתיד יכובדו גבולות האחריות של כל צד והימנעות מהפניית דרישות תשלום שאינן מוצדקות.
הוא היה בסדר בסך הכל.
בחור נהדר! הוא הגיע לניצולת שואה כבדת ראייה כי היא התלוננה שהמזגן לא מספיק מחמם, שלום הגיע ופתר את הבעיה.
מילוי גז, ניקיון מאיץ, ניקיון סוללה והחלפת רגש במזגן עילי רגיל.
היה ממש אחלה! מעולה, אדיב, מקצוען ומסביר כל דבר.
בחור עשר! תיקתק, החליף הכל והכי חשוב אמין.
היה אחלה! הוא עלה מהר על הבעיה ופתר אותה.
הזמנתי אותו בנוגע למזגן שהפסיק לקרר בזמן שימוש ממושך, אושרי טיפל בזה והיה מצוין.
דידי היה אחלה. הוא היה ממש נחמד והגיע מהר אך לצערי הבעיה לא נפתרה.
אחלה דני! הגיע בזמן, היה נחמד ומקצועי, לקח מחיר הגון לדעתי והרגשתי איתו בנוח, הוא היה באמת יופי של טכנאי.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.