מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 16 חוות דעת רלוונטיות
הוא לא הצליח לתקן ואמר שהכרטיס האלקטרוני התקלקל. הוא גבה עבור ביקור.
איתור תקלה ותיקון כרטיס אלקטרוני במייבש כביסה מחברת אלקטרה.
הוא היה מצוין, הגיע מהר ועבד במקצועיות. הוא היה נחמד, בדק ווידא מה הבעיה לפני שטיפל.
איתור תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה מחברת אלקטרה.
היה אחלה.
איתור תקלה והחלפת כרטיס אלקטרוני במדיח כלים מחברת BOSCH.
ניר היה מקסים, מאוד מאוד שירותי והכל עובד חלק, מגיע לו עשר!
היה על הכיפאק, הוא לא פתר את הבעיה כי אמר שעדיף לנו לקנות חדש בגלל שהבעיה בכרטיס. הגיע בזמן, היה מדוייק, נעים ואדיב, ממש אחלה.
היה אחלה, הוא הגיע אלינו, בדק את המכונה, אמר שהתקלה בכרטיס אז החלטנו לא לתקן, לקח תשלום על ביקור.
איתור תקלה בכרטיס אלקטרוני במייבש כביסה של חברת קריסטל.
הוא היה נחמד מאוד, הגיע, בדק את המכונה ואמר שהתקלה בכרטיס. הוא לקח תשלום רק על ביקור שנראה לי סביר.
היה שירות טוב ואיכותי. מכיוון שכרטיס חדש יקר מאוד הציע לקנות תנור חדש.
איתור תקלה של כרטיס אלקטרוני שרוף במייבש כביסה AGE ותרמוסטט שקפץ במייבש כביסה אלקטרולוקס.
הוא היה מצוין! הגיע באותו היום שהתקשרתי ובזמן שקבענו. בדק שני מייבשי כביסה ואיתר את התקלה, לאחד מהם נשרף הכרטיס אלקטרוני, עלות מחיר כרטיס חדש לא היה שווה תיקון ולשני קפץ התרמוסטט והצליח לתקן את המייבש כביסה. היה מעולה, עשר כוכבים!
איתור תקלה ותיקון במכונת כביסה מחברת סמסונג שכלל החלפת כרטיס אלקטרוני.
אלון היה מעולה מבחינת השירות והיחס שלו. לדעתי המחיר היה בקצה העליון. הוא איתר את התקלה והסביר בכל שלב את הנעשה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.