מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 12 חוות דעת רלוונטיות
טוב מאוד. נאור אבחן זריז את מקור הבעיה ותיקן במהירות לשביעות רצוני.
ממש אין מילים! טכנאי מקורי של תדיראן (המזגן עדיין באחריות) אמר שהבעיה בניקוז, וזה קשור להתקנה אז הוא לא מטפל. נאלצתי להזמין טכנאי אחר. כאן נכנס לתמונה סלאבה אותו מצאתי דרך אתר מידרג. סלאבה היה אדיב, זמין, הגיע בזמן וסיפק פתרון. בדק את ההתקנה של צינור הניקוז, פתר את הבעיה בצורה מקורית ע"י תמיכה נוספת בצינור הניקוז, ובנוסף גם הסביר איך לדעתו כדאי לטפל בבעיה לטווח ארוך אם היא תחזור. מאחר וטיפול זה עלול להיות מורכב ויקר, המליץ לא לבצע בשלב זה אלא אם התקלה תחזור. לאורך כל התהליך סלאבה היה זמין, אדיב וגם הוגן במחיר והכי חשוב - נתן מענה מידי לבעיה. כן ירבו.
הוא היה מעולה! ממש נחמד, בדק כל מה שאפשר, ואמר שהטפטוף הוא כנראה תוצאה של עיבוי. המזגן שלי חזר לעבוד כרגיל, אני מרוצה.
תיקון מזגן עילי מטפטף של חברת תדיראן.
הוא היה מעולה! התקשרנו בהתחלה והוא ניסה לעזור בטלפון, כשראינו שאנחנו לא מסתדרים , אז הוא בא, תיקן מהר את הבעיה, וגבה מחיר סביר בעיניי. פשוט מדהים, מבחינתי אני קוראת לו מעכשיו.
הוא הגיע בזמן והיה מאוד נחמד. היה נראה שהוא יודע מה הוא עושה וטיפל בבעיה בריזות. לדעתי המחיר הוגן.
מילוי גז במזגן עילי של חברת תדיראן ותיקון מזגן שטיפטף.
מקצועי, אדיב, הגיע בזמן ועשה את העבודה מצוין. היה חסר גז במזגן והוא בא ומילא גז והמזגן עובד עכשיו כמו שצריך. היה עוד מזגן שטיפטף והוא תיקן אותו בלי לקחת תשלום עליו. בדקתי מחירים לפני והוא היה הכי זול.
היה מעולה, מאוד מקצועי, הגיע מהר, אמין, חיכה לי בחוץ בסבלנות, היה אדיב וסובלני.
השירות שלו היה מצוין. היינו בטוחים שבגלל שהתקלה נראתה לא טוב בכלל והמזגן ישן, הטיפול יעלה לנו הרבה כסף. הוא בא לביקור לתת חוות דעת והציע מחיר זול בהחלט, בקשנו שיבצע את התיקון והוא עשה זאת בו במקום.
היה מעולה, הגיע בזמן, עבד נקי, רציני, אכפתי, תיקו את התקלה.
ייעוץ טלפוני לגבי תיקון טפטוף במזגן עילי של חברת תדיראן ולאחריו גם טיפול במזגן עצמו.
זה עזר רק באופן חלקי ולאחר מכן הוא הגיע וטיפל בבעיה עצמה.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.