מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 10 חוות דעת רלוונטיות
טיפול 10,000 ותיקון תקלה במגעים בכרית אוויר ברכב מסוג טויוטה קורולה שנתון 2009.
מאז שיש לי רכב אני מטפל אצלו. הוא אחלה בן אדם, אני סומך עליו כי הוא ישר כמו פלס.
בגדול יש לי כמה בעיות עם השירות, קודם כל זה לקח מלא זמן, הרכב נשאר שם יומיים במקום יום אחד. הוא כן תיקן את הבעיה, אבל המחיר היה גבוה לדעתי.
הוא עבד 10 דקות על האוטו, עשה עבודה סבבה לגמרי, דיבר איתי וחזר אליי.
הוא היה מאוד מקצועי והוא לא וויתר למרות שהייתה בעיה מורכבת. הוא מצא חלקים וזה היה קשה למצוא.
למרות שעשה בדיקה (שעת עבודה של המוסך) מכיוון שהחלק לא היה זמין שיחרר אותי ללא תשלום וללא התחייבות בכלל. שחזרתי אחרי כמה ימים (ותיאמתי הזמנה של החלק שוב ללא התחייבות מראש) התקלה תוקנה במקצועיות, במהירות ובמחיר הוגן. מאוד שירותי ואמין.
הוא היה בסדר גמור.
הוא היה ממש מעולה ואני מאוד מרוצה בכל הפרמטרים, מבחינת אמינות, מקצועיות, פשוט בהכל.
היה מעולה.
תיקון מזגן שהתקלקל בנוסף התגלו עוד תקלות - היה בעיה בכריות אוויר וגם במערכת המים.
השירות במהלך העבודה היה יוצא מהכלל!! הדבר היחיד שהפריע לי זה בהתחלה שהגעתי למוסך ונכנסתי פנימה ולמרות שקבעתי תור מראש נכנסתי פנימה עם האוטו כי לא היה מקום בחוץ ואני לא מכירה איך כל הדברים האלה הולכים וניגש אלי אדון ובצורה חד משמעיתי אפילו בלי להגיד שלום אמר לי להוציא את האוטו החוצה כי אני חוסמת את המוסך. אני שאלתי אותו אם הוא לא רוצה לדעת למה אני נכנסת לשם... אני ידעתי שאני משאירה משכורת חודשית וזה מה שאני שומעת?!?! זה היה לא יפה ולא נעים. מעבר לזה היה מצוין! הם פתרו את התקלה, עשו כל מה שאמרו המחירים אני לא יודעת כי אין לי ניסיון זה נראה לי סביר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.
 
                                
                         
                                
                         
                                
                         
                                
                        