מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 49 חוות דעת רלוונטיות
אבחון תקלה בתרמוסטט של תנור אפייה, הכולל תקשורת בטלפון ובתמונות, הנחיות לחיבור וניתוק חיבורים והמלצה להחלפת כרטיס אלקטרוני.
הוא עזר לי בצורה ממש מקצועית, ענה בממש רצון טוב, עזר לי דרך הטלפון ותמונות, ידע לאתר את הבעיה וחסך לי עלות ביקור! התרשמתי ממש לטובה, הוא בן אדם אמין, בסוף תמיד יש פחד בדברים האלה, כשלא מכירים את בעלי המקצוע אבל איתו הרגשתי שהוא ממש עושה את העבודה מכל הלב. שמרתי את הטלפון שלו ולהבא לא אהסס לפנות אליו.
היה מעולה! הבן שלו בא, בדק והסביר. הוא היה סבלני ואמין.
טל היה מאוד נחמד ומקצועי, הוא שיתף פעולה, לא חסך בזמן, ענה על כל שאלה ואף, גבה מחיר הוגן מאוד בעיניי.
תיקון תנור אפייה הכלל אבחון התקלה, אספקת גוף חימום חליפי והתקנתו.
אסף היה מעולה עם שירות מצוין. בחור ישר והגון, בלי חרטוטים. הגיע אליי פעמיים לשם התיקון. פעם ראשונה בדק את התנור ואבחן את התקלה ישר. תיאם איתי עלות של גוף חימום חדש ומועד שמתאים לשנינו להתקנת גוף החימום החדש. הגיע מתי שקבענו ועשה כל מה שהיה צריך. עמד במילה שלו, ממש כמו ביצאת צדיק.
טל היה מצוין. הוא סבלני, מסביר ואדיב.
היה מעולה! למרות שהחלטנו לא לתקן.
אבחון תקלה והחלפת גוף חימום בתנור אפייה מחברת Bosch.
הוא היה נהדר ועשה עבודה טובה!
היה אחלה!
הוא היה שירותי ונעים, היה יכול למנוע הגעה אם היה שואל יותר שאלות מכוונות בטלפון אבל בסך הכל הוא היה נחמד מאוד.
אציק היה אחלה, הוא הגיע בזמן, אבחן את התקלה והסביר שלא משתלם לתקן אותה. הוא היה ישר והגון. אני מאד מרוצה מהשירות שלו!
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.