מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 219 חוות דעת רלוונטיות
הייתי מאוד מרוצה!
שירות מעולה, בכמה דקות פתר את הבעיה.
היה מקסים! נדיב, זמין, ניסה להגיע בשבילנו במוצ"ש והגיע מוקדם מאוד בראשון. שלחתי לו סרטון של הבעיה. אמר שזה יעלה בין סכום מסוים אם זה מה שהוא חושב, וגג עוד כמאה שקלים אם זה החלפת רצועה. כשהגיע ומצא שזה רק משהו אחר, החליף ולקח סכום נמוך יותר ממה שהעריך כולל חלק, תיקון וביקור. גם הגיע במיוחד ב07:00 בבוקר שנספיק לפני היציאה לעבודה. ישר נכנס לעניין, טיפל בבעיה מהר בלי הצגות ולקח פחות ממה שחשבתי שיעלה.
היה נהדר. הייתי מאוד מרוצה!
היה מצוין! היה ריח שרוף לא מהחשמל שיצא מהמייבש.
היה מעולה, הייתי מרוצה מהכל! השרות היה מאוד מקצועי והוגן, ובמחיר הוגן.
השירות היה מעולה והוא היה אחלה.
האמת שהוא היה מדהים, נחמד ומקצועי מאוד. משהו נתקע במנוע של מכונת הכביסה אז הוא פתח והוציא אותו. המחיר היה מאוד הוגן לדעתי, הוא גם תיקן לי עוד משהו במייבש שלא היה קשור למה שביקשתי ואפילו לא סיפר לי. למחרת שעשיתי כביסה שמתי לב אז כתבתי לו, זה ממש ריגש אותי. אני מאוד שמחה לתת לו פידבק טוב.
הוא היה ממש מקצועי, בא וישר עלה על הבעיה. הוא היה הוגן מבחינת המחירים לדעתי ואני ממש מרוצה.
אלרועי היה ממש נחמד. עוד לפני שהוא הגיע הוא ביקש שאני אשלח לו סרטון של התקלה. שלחתי לו והוא אמר שאולי זו בעיה בפילטר, ניקיתי את הפילטר אבל זה לא פתר את הבעיה. בסופו של דבר הוא הגיע ואמר שזו בעיה בכרטיס של המייבש. הוא אמר שהוא יכול להחליף אותו אבל זה חלק מאוד יקר אז חבל לעשות תיקון שעולה לפחות כמו חצי ממייבש חדש. בנוסף הבעיה כנראה תיווצר שוב כי לפי מה שהבנתי הכרטיס מחליד וכנראה תעבור תקופה מסוימת ואז נגיע לאותו מצב אז די מייתר את התיקון. הוא כן נתן לנו תשובה ומשם התקדמנו להחלטות שלנו שלא לתקן.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.