מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 66 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת מחשב נייד לזיהוי תקלה.
ראשית, ניכר מיד שמדובר בבן-אדם טוב ואמין. ניסה לפתור את הבעיה מרחוק והשקיע לא מעט זמן בכך. מחשב באחריות יצרן, אך היצרן טען כי הבעיה לא במחשב ולכן לא באחריותו. רועי הגיעה למשרדינו ועשה מאמצים לזהות את התקלה. לבסוף הגיע למסקנה שהבעיה היא בחומרה של המחשב שנמצא באחריות. יצרנו יחד קשר עם שירות היצרן והוא הסביר להם את הבעיה והממצאים כך שהם לקחו אחריות. מומלץ מאוד!
הייתי מאוד מרוצה!
השירות היה מעולה ואני מרוצה מהכל.
הוא מקצועי ואדיב.
הוא היה סבבה לגמרי ונתן לנו שירות מעולה, ניסינו תיקון שלא הצליח אבל הוא המליץ לנו בחום ובהגינות שעדיף לקנות מכשיר חדש.
הוא היה מצוין ממש! הוא היה זמין, נחמד ועשה בדיקה מקיפה. הוא הבין שזה כלול תחת האחריות שלי והסביר לי מה לעשות הלאה. מאוד מרוצה.
דביר השתדל מאד אבל הוא לא הצליח לתקן את המחשב. הוא היה נראה מקצועי והשירות שלו היה אדיב אבל לקח לו קצת הרבה זמן.
בדיקת מחשב נייד, זיהוי התקלה וחוסר האפשרות לתקנה. העברת כל הקבצים מהמחשב הישן למחשב חדש.
היה ממש מעולה!
אביב עבד על המחשב לפחות 40 דקות, פתח אותו וניסה בכל דרך למצוא את מקור הבעיה והדרך לפתור את התקלה. לבסוף הסתבר שכנראה צריך להחליף את הרמקולים במחשב. כשרציתי לשלם אביב לא רצה לקחת ממני כסף בכלל ורק אחרי שהתעקשתי הסכים לקחת. לא זוכר מתי נתקלתי בבעל מקצוע כל כך ישר ואדיב!
בדיקת תקלה במחשב נייד של חברת Dell על ידי השתלטות מרחוק.
הוא היה שירותי, אדיב, ומאוד נחמד. הוא השתלט לי מרחוק על המחשב כדי לבדוק אותו ולא לקח לא גבה על זה תשלום.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.