מציג חוות דעת 1 - 7 מתוך 7 חוות דעת רלוונטיות
הוא היה מצויין! אדם נחמד מאוד. נראה אמין וישר. לקח מחיר מינימלי על הביקור כיוון שאחרי בדיקה הוא ראה שהלך מדחס ולא שווה לתקן כי זה מקרר מאוד ישן (35 שנה). הוא גם ייעץ לי מה לקנות במקום וגם נתן ייעוץ על בעיה אחרת.
היינו בטוחים שיש בעיה במקרר ולכן קראנו לו. כשהוא הגיע, הוא היה מאוד ענייני וניגש לעשות בדיקה יסודית והתברר שהכל בסדר במקרר, אז הוא רק גבה עלות מאוד סבירה על הביקור...
בדיקה של מקרר אמריקאי של הוטפוינט.
הוא היה בזמינות גבוהה והגיע תוך שעה מהרגע שהתקשרנו אליו. הוא בדק את המקרר ונתן חוות דעת וייעוץ לגבי המקרר. בסוף החלטנו לקנות מקרר חדש אבל הוא היה בסדר גמור!
הוא היה על הכיפאק. מקצועי ולעניין. אומנם לא זול אבל הוא היה הוגן ולעומת טכנאים אחרים שאמרו לי שאני צריך להחליף כך מיני חלקים, הוא אמר שלמקרר שלי אין שום בעיה ואני רק צריך לבדוק שהמאוורר סגור...
היה בסדר. לא הייתי כ"כ מרוצה. מבחינת הזמנים והיחס בטלפון הוא היה אדיב ודייק. מה שעצבן אותי זה שהוא לקח עכשיו על הבדיקה והוא אמר שאם אני קוראת לו שוב לבוא לתקן אז הוא לוקח מחיר על החלק, ומחיר נוסף על הקריאה. לא אהבתי את זה בכלל. הרי הוא כבר יודע מה צריך לעשות ואיזה חלק לתקן, אז למה שייקח לי שוב על קריאה?
הוא היה ממש בסדר גמור! הוא הסביר מה הבעיה והשקיע זמן בבדיקה. הוא היה מאוד מנומס, אדיב וסובלני. בסוף לא היה שווה את התיקון אז לא תיקנו. הוא ביקש מחיר רק על הביקור וזה היה מחיר הוגן מאוד.
הוא ניסה לטפל בבעיה. הוא בדק ואמר שצריך להחליף כרטיס אלקטרוני במקרר. הוא לא יודע כנראה להתעסק עם המקרר הספציפי, כנראה שלא מבין במקררים אמריקאים... אבל הוא היה נחמד ובסדר והוא לא לקח כסף על הביקור.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.