מציג חוות דעת 1 - 10 מתוך 199 חוות דעת רלוונטיות
בדיקת טלוויזיה מחברת סמסונג ומתן אישור על אי תקינות.
היה נחמד, הוא בא תוך שעה מהרגע של הקריאה, בדק ונתן לי את השירות.
האחריות הייתה לשנה בלבד, יבואן רשמי. התקשר להודיע שכרטיס הפיקוד נהרס ושסמסונג דורשים מחיר גבוה לכרטיס כזה שבדרך כלל לדבריו עולה פחות. החלטתי עקב המחיר המופרז בעיניי שסמסונג דורשים לוותר על התיקון ולקנות חדשה מחברה אחרת. נתן שירות אדיב ואיכותי, ולקח רק על בדיקה. אחלה שירות. אדיב ומסביר. גם הגיע עד לביתי לאסוף ולהחזיר את הטלוויזיה.
היה ממש מעולה! מהיר טוב אמין. מחיר סביר לדעתי, לא השוויתי. מסרתי את המכשיר, נסעתי הביתה. בדרך עדיין צלצל אבי, מסר שהבעיה בספק הכוח, אישרתי תיקון. לפני שהגעתי הביתה, צלצל שוב, שהמכשיר מוכן. החלטתי לחזור למחרת לקחת את המכשיר. המכשיר עובד כמו חדש. מרוצה מאד.
אייל היה מקצועי, ישר ומנומס. יש סיבה שהוא מדורג גבוה. הוא היה הוגן מאוד. הוא גבה תשלום יותר נמוך משמעותית ממה שחברת סמסונג ביקשו על הבדיקה, בנוסף הם יכלו להגיע רק עוד שבועיים והוא הגיע מיד. הוא קבע שכרטיס הפיקוד נשרף, הבנו ששווה לנו במחיר הזה לקנות טלוויזיה חדשה. הוא גם אמר שאם נחליט לבצע איתו עבודה, הוא יוריד את מחיר הביקור מהסכום הכולל. לדעתי הוא בין טובים ואנחנו מרוצים.
הוא היה על הכיפאק. הוא בדק את הטלוויזיה, אמר שאי אפשר לתקן אותה כי המנורות נשרפו והתחשב בנו מבחינת מחיר.
הוא בדק את הטלוויזיה ולא הצליח לתקן. העמידה בזמנים והמחיר היו סבירים לדעתי.
היה גרוע מאוד. הוא לא נגע בטלוויזיה, נכנס, אמרתי לו מה קרה, אמר שצריך לקנות חדשה, לקח כסף והלך, בלי לבדוק אותה.
היה בסדר ונתן שירות מהיר. הוא בדק את הטלוויזיה ונתן המלצה לא לתקן אותה לכן לא דירגתי את איכות העבודה כי הוא לא עשה עבודה בסוף.
היה מעולה! הוא לקח את הטלוויזיה שלי אליו למעבדה והוא הביא לי במקום זה מחדר השינה את הטלוויזיה הרזרבית והפעיל אותה. הוא עבד בשקט, בניקיון וסידר הכל. הרגשתי שהוא כנראה איזשהו מלאך. איש מאוד נחמד ומתחשב. כשאני אקנה טלוויזיה חדשה אני אקרא לו שוב.
היה בסדר גמור. הוא נתן לי תחושה של ביטחון, יושר ושאני יכול לסמוך עליו עם מה שהוא עושה ואומר.
אין לעשות שימוש בתוכן ללא אישור בכתב (ניתן לקבל אישור בתנאים מסויימים). שימוש בתכנים ללא אישור מהווה הפרת חוק זכויות יוצרים ויהווה עילה לתביעה.